Digital marketing bureau AtMost
Waarom wij? Online strategie, social selling & contentmarketing Cases! FAQ .TV Contact
Uw veelgestelde vragen aan ons

Uw veelgestelde vragen aan ons

AtMost geeft graag antwoord op al uw vragen. Staat de vraag er niet tussen? Stel hier uw vraag.

Wat doet bureau AtMost concreet?

AtMost geeft multichannel online marketingadvies gericht op het inzetten van een doelgerichte online marketingmix. De optimalisatie van online uitingen en de online marketing is daarbij vitaal. Vaag? Concreet ontwerpen wij online marketing campagnes, ontwerpen wij een contentstrategie en geven wij uitvoering van de contentmarketing met bijvoorbeeld gebruik van branded content. Ook verzorgen wij social media marketing buzzes en bouwen wij graag aan online concepten, zoals portals of een webTV kanaal. Wij bouwen doelgerichte websites waarin zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, sociale media als middel kan worden ingezet en maken tevens (social) content zoals webTV (zie www.atmost.tv), grote blogs en portals.Middelen, zoals zoekmachinemarketing en e-mailmarketing, horen voor ons standaard in de geboden online mix. Een online marketing bureau dat gerichte online marketing inzet inclusief de nodige productie van online oplossingen.

Kan ik zien wat jullie concreet hebben gedaan qua (online) campagnes, online oplossingen en overige diensten?

Wij zijn open over onze projecten en klantcase die een succesvol project moet opleveren. Hier is een overzicht (www.atmost.nl/klantcases) te vinden van diverse klantcases. In de boeken van oprichter Patrick Petersen - zoals het Handboek Mobile Marketing en Handboek Online Marketing.

Wat is bureau AtMost (geschiedenis)?

De CEO van AtMost is actief sinds 1995. Het bureau is in 2004 opgericht uit een samensmelting van CCIC en Vormgeven.nl.

Wat is de visie van AtMost bij de uitwerking van een project?

Samen met de wensen van de klant, de eventuele aanwezige verkoop-, communicatie- en marketingdoelen tot een realistische online aanpak komen. Niet in te lange en te dure sessies. Maar gevatte gesprekken waar het aan AtMost is om de juiste vragen te stellen om de input te kunnen vertalen. Hierin prikkelen wij, luisteren wij veel, delen wij ervaringen en creëren wij samen met de klant een goed gevoel en goede aanloop voor het project.

Hoe gaat AtMost met klanten om?

Wij zijn opbouwend kritisch richting onze klantrelaties in het conceptuele proces dan onze collega's in het vak. Wij durven mee te denken en aan te vullen op punten als wij denken daarin meer voor de klant te kunnen betekenen. Een verkeerde (online) richting aan het begin heeft aan het einde van de implementatie grote gevolgen. Wij werken met een SPOC; een (1) contactpersoon die alle technische, website en online marketing vragen op snelheid kan beantwoorden.

Voor wie heeft AtMost in hun bestaan gewerkt?

Als we enkele van onze B2B- en B2C-klanten opsommen hebben wij gewerkt voor en werken wij voor IKEA, Trendhopper, Hästen, Jensen, Auping, Heijmans vastgoed, Slaapkamercentrum, Rotero groep, Beetjehulp.nl, Garantiemakelaars, IAK verzekeringen, CargoCab, Educator, Lectric, Appoint, Beeckestijn Business, Rijkswaterstaat, Peachtree drink, Kluwer-Adformatie, Blauwhoed, Pearson Education, LearnIT, Gemeente Den Haag en Gemeente Zuidplas.

Voor wie hebben jullie AtMost.TV webTV en streamingTV geleverd?

AtMost.TV - onderdeel van AtMost - heeft instructie-, event-, promotie- en algemene webvideo's gemaakt Beetjehulp.nl makelaars, Beeckestijn Business Opleidingen, Rijkswaterstaat, PicNic Event, The Next Web, Bouwfonds Ontwikkeling, Heijmans vastgoed, Philips Consumer Lifestyle, Delta Lloyd verzekeringen, MTV Networks, Garantiemakelaars, Emerce, Kluwer-Adformatie en Blauwhoed zijn enkele van onze klante en projecten. Een volledig overzicht is terug te vinden op www.AtMost.tv

Wat doen jullie zelf met sociale media?

De sterke sociale media marketing weblog socialmedia.nl is onderdeel van AtMost. Medewerkers bloggen, Twitteren, Facebooken dagelijks. Het bedrijfsmatig gebruik en in de inzet van sociale media - door AtMost -gaat terug tot 2006. Inmiddels weten wij goed wat wel werkt en wat niet. Wij zetten op een online oplossing niet blind sociale media in ' omdat het zo een leuke trend is'. Het gebeurt met beleid en op basis van veel ervaring in termen van conversie en (merk)effect. Naast de productie en het beheer van eigenweblogs en platforms spreekt oprichter Patrick Petersen regelmatig over ontwikkeling binnen de online marketing zoals sociale media binnen een werkende online marketing mix. Tevens is hij postHBO en postDOC docent Sociale Media, Contentmarketing, Online strategie en Mobiele Marketing.

Wat is de link tussen het Handboek Online Marketing en bureau AtMost?

Een van de oprichters van bureau AtMost heeft onder andere het Handboek Online Marketing geschreven. Het Handboek Online Marketing beschrijft aan de hand van relevante cases van bureau AtMost wat een aanpak in online marketing zou kunnen zijn. De bestseller wordt in het (post-)HBO onderwijs gebruikt en heeft aan de top gestaan van de managementboeken in Nederlandl.

Wat doet AtMost met workshops, sessies en bijscholing?

AtMost kent als onderdeel voor korte sessies, workshops en trainingen Educator.nl.Daarnaast verzorgt de oprichter Patrick Petersen - via bijvoorbeeld Speakers Academy - maatwerk lezingen.

Waarin bouwt AtMost technisch gezien?

AtMost bouwt/ programmeert in onder andere HTML, HTML5, CSS, JavaScript, XHTML/ XML, XSLT, ActionScript, PHP, JSP, CFML, ASP.net, MySQL, MS SQL op veelal UNIX machines en bij gebruik van Microsoft (script)talen natuurlijk op MS Windows-machines. Bij de kern van klanten programmeren wij in PHP en ASP.net met bijbehorende databases. Wat zijn de contactgegevens van AtMost?

 

Centrale postadres: AtMost.nl, Postbus 42558, 3006 DB Rotterdam

Telefoon:
+3110 478 20 78

Fax: +31848821105

Mail: info@atmost.nl

@AtMostNL op Twitter als ook @AtmostTV

Hoe berekenen jullie de vergoedingen?

Wij maken veelal een all-in prijs waar het advies, eventuele training of sessie en de oplevering van het concept, projectmanagement en content in zit. Prijsindicatie AtMost: losse uurprijs: 85 euro per uur. Stel eventueel uw specifieke vraag via ons invulformulier. Klik hier voor het formulier.

 
   
 
SMC 030
Blauwhoed
Boland
Van Duuren Media
HIFI
OGZ
Coolcat Marketingfacts Somfy
Coolcat
EURIB
TEDx
Morello
BOOM
Avery Dennisson
Educator
OHRA
PrimeVision - TNT
IKEA
Allure
TNT
Beetjehulp DC CB
Bouwfonds Van Dam IAK
DHS DC OBVION
Trendhopper A Class Books HiSpeed
JENSEN BEDDEN LOI TEDxDelft
Appoint
Morello
SEALY
     
  Nu op AtMost.TV  
AtMostTV

 

 

 


 
 
     
     
 
Partner Vormgeven.nl
  Kamer van Koophandel te Rotterdam en omstreken nummer 24 28 17 16 | Alle rechten voorbehouden 1998 - 2018 © AtMost