Digital marketing bureau AtMost
Waarom wij? Online strategie, social selling & contentmarketing Cases! FAQ .TV Contact
Hollands Goed Nesselande is de voorbeeldcase in de vastgoedwereld
ruimte
CATEGORIE

AtMost cases


KLANTGROEP

(Omnichannel) retail

Finance / vastgoed

Lifestyle

Events

Non-profit

Lokale portal

Nieuws portal

Educatie


TAGS

 

 

ruimte
AtMost arrow a   a   a   a
Case afbeelding digital marketing bureau AtMost

Hollands Goed te Nesselande-Rotterdam is met 3000 leads in 8 weken de voorbeeldcase in vastgoedmarketingland. AtMost gebruikte samen met Bouwfonds als een van de eerste op online strategische niveau sociale media.

De vraagstelling:

"Ontwikkel een goed vindbaar en lokaal gericht portal met focus op creatieve contentmarketing en social selling."

Geleverde diensten:

  • interaction design
  • visual storytelling en contentmarketing campagnes
  • website usability
  • concept en online leadmarketing
  • social media marketing zoals FourSquare, Twitter, Facebook
  • SEO (zoekmachinemarketing inbouw)
  • AtMostCMS-systeem in aangepaste versie erin (aangepast aan de eigenzinne pagina-opbouw)
  • online lokatiecampagnes 
  • contentstrategie en social selling
  • zoekmachinemarketing 
  • online meting en analyses
  • AtMost.TV webvideo's en social media buzz van de start koop en vastgoedpresentaties
  • programmering (onder andere jQuery, CSS, JS, HTML5, PHP, MySQL)
  • online CRM en e-mailsysteem (AtMostMAIL)

 
 
Meer cases en projecten van AtMost en AtMost.TV:

ruimte
 
Partner Vormgeven.nl
  Kamer van Koophandel te Rotterdam en omstreken nummer 24 28 17 16 | Alle rechten voorbehouden 1998 - 2018 © AtMost