Digital marketing bureau AtMost
AtMost TV channel YouTube kanaal AtMost YouTube kanaal AtMost Atmost twitter kanaal  
Waarom wij? Online strategie, social selling & contentmarketing Cases! FAQ .TV Contact

Hollands Goed Nesselande is de voorbeeldcase in de vastgoedwereld

a
  a   a   a   a  

Hollands Goed te Nesselande-Rotterdam is met 3000 leads in 8 weken de voorbeeldcase in vastgoedmarketingland. AtMost gebruikte samen met Bouwfonds als een van de eerste op online strategische niveau sociale media.


  • interaction design
  • visual- en webdesign
  • website usability
  • concept en online leadmarketing
  • social media marketing zoals FourSquare, Twitter, Facebook
  • SEO (zoekmachinemarketing inbouw)
  • AtMostCMS-systeem in aangepaste versie erin (aangepast aan de eigenzinne pagina-opbouw)
  • online lokatiecampagnes 
  • contentstrategie
  • zoekmachinemarketing 
  • online meting en analyses
  • AtMost.TV webvideo's en social media buzz van de start koop en vastgoedpresentaties
  • programmering (onder andere jQuery, CSS, JS, HTML5, PHP, MySQL)
  • online CRM en e-mailsysteem (AtMostMAIL)
 
 
   

Relevant voor deze case is eventueel de volgende AtMost.TV-video:

De start verkoopavond van Hollands Goed Nesselande Rotterdam fase 2 bij Bouwfonds in Delft via AtMosttv

 

Meer voorbeeldcases van AtMost en AtMost.TV:

 
 
 
   
 
MorelloMarketingfactsAvery Dennisson
EducatorOHRAPrimeVision - TNT
IKEAAllureTNT
BeetjehulpDCCB
BouwfondsIAK
DHSDCOBVION
TrendhopperHiSpeed
JENSEN BEDDENLOITEDxDelft
AppointMorelloSEALY
   
  Nu op AtMost.TV    
AtMostTV

 

 

 


 
     
 
Partner Vormgeven.nl
  Kamer van Koophandel te Rotterdam en omstreken nummer 24 28 17 16 | Alle rechten voorbehouden 1998 - 2018 © AtMost