AtMost presenteert internationale uitgever A Class Books

IMG_2244

AtMost presenteert A Class Books. Een frisse, nieuwe uitgever die zich toelegt op marketing- en managementboeken. De lancering van het eerste boek was tijdens Adfo Live in Amsterdam. Henkjan Smits reikte het Engaging Content boek uit.  AtMost doet de crossmediale campagne en contentstrategie ter promotie van het boek. Praktisch, gevat, vol experts en allen met een crossmediale aanpak.

 

De eerste fysieke release (op papier) is het boek Engaging Content.

11703416_10207937757664505_4876875401879235227_o

tip

De vraagstelling:

Lancering een moderne, crossmediale (digitale) uitgever die vanaf de eerste release rendabel is en marktconform diensten aanbiedt.

  IMG_2238 IMG_2761

Feiten en resultaten:

  • A Class Books is door AtMost opgericht in 2014.
  • Onderdeel van AtMost en Educator.l
  • Samenwerkingen met onder andere Customertalk, Beeckestijn Business School, Adfo Groep, MarketingTribune.nl, Dutchcowboys, Centraal Boekhuis, Managementboek.nl en diverse events.
  • Het eerste boek heeft de top 50 van managementboeken bereikt.
  • Werkt onder andere samen met boeken.marketing webshop.
  • Eerste release van A Class Books was direct redactietip op Managementboek.nl.
  • Reviews zijn gemiddeld 4,5 uit 5 sterren.
  • Per februari 2016 uitverkocht, de nieuwe versie en tweede editie verschijnt mei 2016.