Prime Vision/TNT Recognition Viral Game en buzzcampagne

Prime Vision – onderdeel van TNT/TNO – was op zoek naar een internationale viral game waarmee wereldwijd leads opgevangen konden worden. De start van de buzzcampagne en lancering was de internationale beurs in Londen. De uitrol vna de campagne voor de game wat met crossmediale ondersteuning – zoals diverse schermen rondom de stand (narrowcasting) – en flyers (met partner Vormgeven.nl). 

recognitiongame_pv_s3

De vraagstelling:

Creëer crossmediaal een viral game van internationale allure waarbij de complexe diensten van TNT/TNO helder en speels worden toegelicht. Zorg voor een opvang van kwaliteitsleads.

recognitiongame_pv_s2

Een impressie van onze aanpak:

  • Ontwikkeling viral game.
  • Crossmediale aanpak met playability offline en online.
  • Crossmediale campagne met onder andere de inzet van een beurs, met boek, e-mailcampagne, virale campagne en inzet website, social media en partnersites.
  • Database- en leadbeheer.