Rotero groep: Online strategie, crossmediaal content-concept en campagnes virtuele makelaar Beetjehulp.nl

beetjehulp1

AtMost maakte voor de Rotero Groep een totaal virtuele makelaar. Het zoeken naar huizen, het zien van de procedure met de instructievideo’s van AtMost.TV en de eenvoudige flow om een woning te koop te zetten of te kopen is het online concept van een Beetjehulp.nl.

beetjehulp2

AtMost deed tevens de volledige crossmediale campagne en afstemming met de crossmedia, zoals tv en radio.

beetjehulp4

Impressie van onze aanpak:

  • Bouw online makelaar Beetjehulp.nl
  • Usability, interaction design (samen met Vormgevenl.nl).
  • Crossmediale campagnes (zie losse case).
  • Video-tutorials, reviews, videojournaal makelaar en tips.

beetjehulp3

Feiten en resultaten:

  • Succesvolle viralcampagnes (zie losse case) met 3500 leads in 3 weken.
  • Creatie leadgeneratie voor 150 aangesloten fysieke makelaars(netwerk).
  • 1200 aanmelding jaar 1.