Why? FAQ? Veelgestelde vragen!

FAQ_IMAGE

AtMost geeft graag antwoord op al uw vragen. Staat de vraag er niet tussen? Stel dan hier uw vraag.

Wie of wat is bureau AtMost (geschiedenis)?

De CEO van AtMost is online actief sinds 1995 en studeerde af op de “Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van organisaties”. Het bureau is in 2004 opgericht uit een samensmelting van CCIC en Vormgeven.nl. Docht AtMostTV zag in 2005 het levenslicht en produceerde in 2015 haar 2000e social webvideo.

Wat doet bureau AtMost concreet?

AtMost biedt online marketingadvies en produceert. Het advies is gericht op het inzetten van een doelgerichte online mix. Concreet ontwerpen wij een online strategie en de vertaling naar werkende online marketing campagnes. Tevens ontwerpen wij een contentstrategie en uitvoering van de contentmarketing, verzorgen wij social media marketing buzzes en bouwen wij graag aan online concepten, zoals portals en social local oplossingen. Wij bouwen doelgerichte websites waarin zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, sociale media als middel kan worden ingezet en maken tevens (social) content zoals webTV (zie www.atmost.tv), grote blogs en portals.Middelen, zoals zoekmachinemarketing en e-mailmarketing, horen voor ons standaard in de geboden online mix. Wij zijn een ervaren online marketing bureau dat breed en doelgerichte online marketing inzet, inclusief de nodige (content)productie van online oplossingen.

Kan ik zien wat jullie concreet hebben gedaan qua (online) campagnes, online oplossingen en overige diensten?

Wij zijn open over onze projecten en klantcases. Hier is een overzicht (www.atmost.nl/klantcases) te vinden van diverse klantcases. In onze marketingboeken – zoals het Handboek Mobile Marketing, Handboek Online Marketing, het Handboek.Social en het Handboek Content Strategie – worden cases van AtMost en AtMost.TV uitvoerig toegelicht.

Wat is de visie van AtMost bij de uitwerking van een project?

Op basis van de wensen van de klant, de eventuele aanwezige verkoop-, communicatie- en marketingdoelen tot een realistische online aanpak komen. Niet in te lange en te dure sessies. Maar gevatte gesprekken waar het aan AtMost is om de juiste vragen te stellen om de input te kunnen vertalen. Hierin prikkelen wij, luisteren wij veel, delen wij ervaringen en creëren wij samen met de klant een goed gevoel en goede aanloop voor het project.

Hoe gaat AtMost met klanten om?

Wij gaan opbouwend om met onze klantrelaties. Gezien onze links met diverse opleiders en vooraanstaande events, doen wij veel aan kennisdeling met de klant. Soms zijn wij brutaal. Wij durven nuchter mee te denken en aan te vullen op punten als wij denken daarin meer voor de klant te kunnen betekenen. Een verkeerde (online) richting aan het begin heeft aan het einde van de implementatie grote gevolgen. Wij werken met een SPOC; een (1) contactpersoon die alle technische, website en online marketing vragen op snelheid kan beantwoorden.Voor wie heeft AtMost in hun bestaan gewerkt?Als we enkele van onze B2B- en B2C-klanten opsommen hebben wij gewerkt voor en werken wij voor IKEA, Trendhopper, Hästen, Jensen, Auping, Heijmans vastgoed, Slaapkamercentrum, Rotero groep, Beetjehulp.nl, Garantiemakelaars, IAK verzekeringen, CargoCab, Educator, Lectric, Appoint, Beeckestijn Business,Blauwhoed, LOI, NTI, Rijkswaterstaat, Peachtree drink, Kluwer-Adformatie, Blauwhoed, Pearson Education, LearnIT, Gemeente Den Haag, Nationale-Nederlanden en Gemeente Zuidplas.

Voor wie hebben jullie AtMost.TV webTV en streamingTV geleverd?

AtMost.TV – is een onderdeel van AtMost – heeft instructie-, event-, promotie- en algemene webvideo’s plus livestreams. Dit hebben wij onder andere voor Beetjehulp.nl makelaars, Beeckestijn Business Opleidingen, Rijkswaterstaat, PicNic Event, The Next Web, Bouwfonds Ontwikkeling, Heijmans vastgoed, Philips Consumer Lifestyle, Delta Lloyd verzekeringen, MTV Networks, Garantiemakelaars, Emerce, Kluwer-Adformatie en Blauwhoed gedaan. Een volledig overzicht is terug te vinden op AtMost.TV.

Wat doen jullie zelf met sociale media?

De sterke portal socialmedia.nl is onderdeel van AtMost. Medewerkers bloggen, Twitteren, ‘Facebooken’ dagelijks. Dit heeft ons een grote mate van social influence gegeven. Inmiddels weten wij goed wat wel werkt en wat niet. Wij zetten op een social selling en marketing oplossing niet blind sociale media in, maar op basis van ervaring, beleid en op basis van de gerichtheid op online conversie en het (merk)effect. Naast de productie en het beheer van eigen weblogs en platforms spreekt oprichter Patrick Petersen regelmatig over ontwikkeling binnen de online marketing zoals sociale media binnen een werkende online marketing mix. Tevens is hij postHBO en postDOC docent Sociale Media, Content marketing, Online strategie en Mobiele Marketing.

Wat is de link tussen het Handboek Online Marketing en AtMost?

Een van de oprichters van bureau AtMost heeft onder andere het Handboek Online Marketing geschreven. Het Handboek Online Marketing beschrijft aan de hand van relevante cases van bureau AtMost wat een werkende aanpak zou kunnen zijn. De bestseller wordt in het (post-)HBO onderwijs gebruikt en heeft aan de top gestaan van de managementboeken in Nederland.

Wat doet AtMost met workshops, sessies en bijscholing?

AtMost kent als onderdeel voor korte sessies, workshops en trainingen Educator.nl en diverse partnerships met langdurige opleidingen. Daarnaast verzorgt de oprichter Patrick Petersen – via bijvoorbeeld Speakers Academy – maatwerk lezingen en workshops.

Waarin bouwt AtMost internet-technisch gezien?

AtMost bouwt/programmeert in onder andere HTML, HTML5, CSS, JavaScript, XHTML/ XML, XSLT, ActionScript, PHP, JSP, CFML, ASP.net, MySQL, MS SQL op veelal UNIX machines en bij gebruik van Microsoft (script)talen natuurlijk op MS Windows-machines. Bij de kern van klanten programmeren wij in PHP en ASP.net met bijbehorende databases. Social media dashboards die wij inzetten zijn onder andere Tweetdeck, Buzzcapture, Coosto en Hootsuite.

Wat zijn de contactgegevens van AtMost?

Centrale postadres: AtMost.nl, Postbus 42558, 3006 DB ROTTERDAM

Bezoeklocatie: Gebouw Honingerdijk, Business stadion Excelsior, Rotterdam

Telefoon: +3110 478 20 78 Fax: +31848821105

Mail: info@AtMost.nl

Op Twittter zijn wij te vinden achter @AtMostNL en @AtMostTV

Hoe berekenen jullie de vergoedingen?

Wij maken veelal een all-in prijs waar het advies, eventuele training of sessie en de oplevering van het concept, projectmanagement en content in zit. Prijsindicatie AtMost: losse uurprijs: 85 euro per uur.