Succesvolle lancering Engaging Content boek tijdens Adfo Live Amsterdam

  • -

Succesvolle lancering Engaging Content boek tijdens Adfo Live Amsterdam

henkjansmits_reikt_engagingcontent_boek_uit (3)

AtMost en dochter A Class Books hebben tijdens de Adfo Live in Amsterdam het nieuwe Engaging Content boek succesvol gelanceerd. Een week na lancering staat het boek hoog in de top 100 van managementboeken.

IMG_2761

De campagne

De campagne – ter promotie van het boek – bestond uit contentmarketing (waaronder webinars in de Summer School in samenwerking met Online Seminair Amsterdam), e-mailcampagnes, influencers campagnes en buzzacties rondom en op Adfo Live. Tevens werd er periscope gebruikt aangezien de zalen overvol zaten. Let’s buzz!

IMG_2263

Resultaat

Het eerste resultaat? Een grote sprong direct richting de top 50 van managementboeken in Nederland en trending topic tijdens Adfo Live. Do you engage?  

engaging-content (1)

De uitreiking van het eerste exemplaar vond 17 september 2015 plaats in de PTA Amsterdam en werd verzorgd door bekend jurylid en engaging coach Henkjan Smits.

 

 


AtMost

De redactie van bureau AtMost en AtMostTV