Over digital online marketing bureau AtMost

In 2004 is digital online marketing bureau AtMost ontstaan uit. AtMost is een samensmelting van de succesvolle bureaus Vormgeven.NL en CC Internet & Communicatie. Met passie voor de online strategie, de ultieme online marketingmix, content en social media marketing, bedienen wij een variatie aan klanten. Dit zijn klanten als crossmediale uitgevers, finance, vastgoed, publishing en lifestyle. Zowel b2b als b2c.

story

Oprichter Patrick Petersen is auteur van onder andere het Handboek Online Marketing en het Handboek Contentstrategie. Dit zijn veelgebruikte marketingboeken die diverse klantcases van AtMost uitvoerig toegelichten.

emerce

Why? We zijn niet van de blabla.., wél van de content, cases en conversie
Wij zijn niet van de blabla.. We zijn wél van de harde online strategie en de werkend online marketingmix. Graag delen wij kennis en tactische inzichten, maar overspoelen een klant niet met zaken die niet relevant zijn. Omdat ook wij elke dag leren en ons continu doorontwikkelen, denken wij een klant en organisatie langdurig te kunnen blijven boeien en binden. Jarenlange ervaring zorgt voor een concrete intake met de klant, snel schakelen en snel to-the-point komen. Online is er geen tijd te verliezen; het is een bewust mix van bereiken, boeien, betrekken, binden, beleving en het voorzien in de best buy.

5R

De juiste case – en het resultaat in de vorm van online marketing conversie – bouwen wij op volgens ons eigen 5R-model uit het Handboek Online Marketing van de oprichter van AtMost. Het model wordt in het bedrijfsleven, het beroepsonderwijs en de dagelijkse praktijk van veel online marketeers, succesvol ingezet.

De 7 zekerheden van AtMost

Relevantie zorgt voor de juiste content, in het juiste channel (kanaal), in de juiste campagne en gericht op de juiste conversie. Bureau AtMost kent op basis van jarenlange ervaring zeven zekerheden:

  1. AtMost adviseert klanten in hun online aanpak, werkt samen aan een werkbare online marketing tactiek en de resultaatgerichte online strategie, social media en contentmarketing.
  2. AtMost ontwikkelt zélf online oplossingen en schakelt snel bij de uitvoering van campagnes. Door de jarenlange ervaring, kunnen wij altijd relevante succescases tonen.
  3. AtMost ontwerpt online campagnes,, zet crossmediale concepten in de markt, focust op zoekmachinemarketing en contentmarketing met lef, zet e-mailmarketing effectief in en biedt diverse professionele dasboards voor het inzien van de resultaten van de sociale media en contentmarketing.
  4. AtMost produceert – met onderdeel AtMost.TV- creatieve contentmarketing campagnes, webvideo’s en meer visuele storytelling. Wij zijn betrokken bij veel digital marketing evenementen en buzzen met beleving. AtMost spreekt en participeert op diverse toonaangevend events en stelt zich als lerende organisatie op.
  5. AtMost zit continu op een scherpe prijs-/product-verhouding en houdt overheadkosten bewust laag.
  6. AtMost kent samenwerkingen met partijen zoals Vormgeven.NL (reclame, print en crossmedia), Educator, Nieuws.Social, Emerce, MarketingFacts, Dutchcowboys, Managementboek, Adformatie, Emerce, Beeckestijn Business School, NIMA en AtMost.TV.
  7. Wij zijn proactief en continu in ontwikkeling om u te voorzien van een digitale oplossing die werkt!

Prijsindicatie AtMost: losse uurprijs vanaf 85,00 euro, exclusief btw.

Heeft u nog vragen?

Bel ons op +31(0)10 – 478 20 78, mail op info@atmost.nl, tweet op @AtMostNL of vul hier het contactformulier in!