Digital marketing bureau AtMost
Waarom wij? Online strategie, social selling & contentmarketing Cases! FAQ .TV Contact
Prime Vision / TNT Recognition Viral Game en buzzcampagne
ruimte
CATEGORIE

AtMost cases


KLANTGROEP

(Omnichannel) retail

Finance / vastgoed

Lifestyle

Events

Non-profit

Lokale portal

Nieuws portal

Educatie


TAGS

 

 

ruimte
AtMost arrow a   a   a   a
Case afbeelding digital marketing bureau AtMost

Prime Vision -onderdeel van TNT/ TNO- was op zoek naar een internationale viral game waarmee wereldwijd leads opgevangen konden worden. De start van de buzzcampagne en lancering was de beurs in Londen.

De internationale uitrol van de campagne voor de game wat met crossmediale ondersteuning zoals diverse schermen rondom de stand (narrowcasting) en flyers (met partner Vormgeven.nl). We hebben ruim 1500 spelers uit de (niche) branche mogen verwelkomen en daarmee waardevolle leads.

De vraagstelling:

"Ontwikkel een interactie, laagdrempelig spel inclusief social media en contentcampagne dat crossmediaal ingezet kan worden en via inhoud kwaliteitsdeal opvangt."

Geleverde diensten:

  • interaction design
  • visual- en webdesign
  • volledig online boeksysteem
  • content strategie internationale events en byuzzcampagne
  • Top 100 score-systeem
  • uitnodiging - opnieuw spelen systeem bij acceptatie 
  • online evaluatie-systeem en dashboard
  • gameflow (herkenning postcode)
  • zoekmachinemarketing
  • social media marketing
  • visuele storytelling en webvideo's
  • schrijven voor het web - herschrijving  
  • programmering (onder andere Oracle, PHP, MySQL)
  • samen met partnerbureau Vormgeven.NL concent creatie mailings, social webvideo's,
  • brochures, infographics en 
    overige web visuals

 
 
Meer cases en projecten van AtMost en AtMost.TV:

ruimte
 
Partner Vormgeven.nl
  Kamer van Koophandel te Rotterdam en omstreken nummer 24 28 17 16 | Alle rechten voorbehouden 1998 - 2018 © AtMost