Digital marketing bureau AtMost
Waarom wij? Online strategie, social selling & contentmarketing Cases! FAQ .TV Contact
Delta Lloyd crossmedia eDay social event buzz en contentmarketing
ruimte
CATEGORIE

AtMost cases


KLANTGROEP

(Omnichannel) retail

Finance / vastgoed

Lifestyle

Events

Non-profit

Lokale portal

Nieuws portal

Educatie


TAGS

 

ruimte
AtMost arrow a   a   a   a
Case afbeelding digital marketing bureau AtMost

Voor de e-Days van Delta Lloyd heeft AtMost diverse diensten verzorgd. Naast de livestream, video-interviews met AtMost.TV verzorgde Patrick Petersen - oprichter van AtMost - een keynote over de kansen van online marketing 3.0. 

Naast de diverse (visuele) contentmarketing kreeg AtMost met de marketingafdeling van Delta Lloyd de e-day trending in Nederland. 

De vraagstelling:

"CreŽer een online buzz en crossmediaal event met unieke contentmix voor de B2B doelgroep van Delta Lloyd."

Geleverde diensten:

  • content marketing 
  • sessies
  • social media marketing
  • video-interviews met AtMost.TV 
  • visuele storytelling naar het event
  • buzzcampagne 
  • online promotie event

 
 
Meer cases en projecten van AtMost en AtMost.TV:

ruimte
 
Partner Vormgeven.nl
  Kamer van Koophandel te Rotterdam en omstreken nummer 24 28 17 16 | Alle rechten voorbehouden 1998 - 2018 © AtMost