31 januari 2018: The Snowball Effect of Marketing, Insights & Analytics. De CEO van AtMost spreekt eind januari 2018 op marketing en insights event MIE 2018 over de insights van een resultaatgerichte marketingmix.
MIE 2018, Nederlands grootste Marketing & Insights Event Op 31 januari & 1 februari 2018 organiseert de MOA voor de 16e keer Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) in het Media Plaza Utrecht. Het MIE is hét event waar het allerlaatste op het gebied van marketing, insights & analytics wordt gepresenteerd. Veelzijdig programma, zelf samenstellen; Beide congresdagen stelt men zijn/haar persoonlijke programma samen bestaande uit ruim 100 workshops, masterclasses en keynotesessies waaruit zo'n 2500 marketeers, insights professionals, digital & webanalisten en datamanagement professionals kunnen kiezen; De kosten voor deelname aan Nederlands grootste Marketing & Insights Event bedragen € 139,50,- per dag (exclusief korting via kortings- of gratis dagkaartcode). Tevens levert een deelname aan MIE 2018 je 6 PE punten op als titelhouder 'Senior Marketing Professional' en Senior Communication Professional.'
Meer info en inschrijving op: mie.nl/programma-mie-2016?tid=1§ion=pgm |