Trends die de Digitale Marketing hebben veranderd. We zien sociale media, de nieuwe webdesigns, de mobiele revolutie, geen branding maar storytelling.
Trends in digitaal
Deze presentatie van ExactTraget gaat over Digitale Disruptie en is een volledig overzicht van dat wat speelt in de digitale marketing. De kern is social, online marketing en mobile. De presentatie van 165 slides begint met de hamvraag: What's next? We hebben Path, Vine, Instagram en we hebben zo een beetje afscheid genomen van MySpace.
Duidelijk
De visie in deze presentatie is duidelijk. Begin 2013 had bijna niemand nog van Vine gehoord, enkele maanden later is het een van de grotere content-makers in de sociale media netwerken. Ook het delen en maken van (web)video doet in de breedte mee aan de nieuwe visuele revolutie. Het massaal delen van info, content, grappen, ervaringen en content in zijn algemeen heeft een grote impact op organisaties en de wereld. Daarnaast heeft 85% van de 'globe' en mobiel en kan men nauwelijks meer zonder. Open rates op de mobiel (zoals bij e-mail) zijn 30-40%. De awareness en engagement is er dus.
Local
De Google glass en de mobiele revolutie zorgen voor de local revolution. Is het lokaal relevant, just in time, dan is het succesvol!
|