[IN DE PERS] AtMost-Nieuws.Marketing mediapartner prestigieuze De Boardroom

AtMost-Nieuws.Marketing is mediapartner van het prestigieuze De Boardroom
AtMost-Nieuws.Marketing is mediapartner van het prestigieuze De Boardroom

AtMost-Nieuws.Marketing is trots mediapartner van De Boardroom®, het toonaangevende studioprogramma waarin creativiteit, marketing en digital centraal staan. Elke twee weken nemen presentator Ronald ter Voert en sidekick Bert Hagendoorn je mee in een inspirerende talkshow met wisselende tafelgasten. Samen duiden zij de laatste marktontwikkelingen en cijfers, bespreken actuele trends en gaan in op de uitdagingen die spelen binnen de business.

Voor wie?

De Boardroom® richt zich primair op professionals in het midden- en hoger management binnen (digital) marketing, merken, bureaus, online (tech)platforms en mediabedrijven. Maar ook iedereen die laagdrempelig op de hoogte wil blijven van wat er speelt in de wereld van creativity, marketing en digital, voelt zich thuis bij dit programma.

Waar te zien en te horen?

De Boardroom® wordt breed gedistribueerd via YouTube, Spotify, Apple Podcasts, Podimo en social media, zodat je altijd en overal kunt meekijken of luisteren.

Sterke samenwerking

Het programma wordt geproduceerd in samenwerking met Sijthoff/Adformatie en Mediahuis/Audiohuis – een krachtige combinatie die garant staat voor kwaliteit en bereik.

Over de hosts

  • Ronald ter Voert – ervaren presentator, media-entrepreneur en oprichter van De Boardroom®. Met een achtergrond bij onder meer Emerce, Broadcast Magazine, Endemol en RTL weet hij als geen ander de verbinding te leggen tussen innovatie, ondernemerschap en media.

  • Bert Hagendoorn – expert in positionering en groeistrategie voor creatieve bureaus. Als medeoprichter van Agency Engines, oprichter van Dutch Digital Design en invloedrijke speler in de creatieve sector brengt hij scherpe inzichten en strategische visie mee aan tafel.