Over digital en online marketing bureau AtMost

AtMost.
AtMost.

Crossmediaal, digital online marketing bureau AtMost is in 2002 ontstaan uit de succesvolle bureaus Vormgeven.NL en CC Internet & Communicatie (CCIC). Wij leunen op ervaring opgedaan in de traditionele marketingeconomie, wij hebben corporate transities naar “digitaal” meegemaakt en kennen momenteel de fase dat online marketing meer dan ooit op de kaart staat van de organisatie. 

Met passie voor de online strategie, de ultieme online marketingmix, content- en socialmediamarketing, bedienen wij, op basis van jarenlange ervaring, een variatie aan klanten.

Ooit zijn wij begonnen als 'CCIC'.
Ooit zijn wij begonnen als ‘CCIC’.

Dit zijn vooral klanten actief in de finance, in de (hybride) retail, in de vastgoedwereld, actief met opleidingen, in de (media)publishing en lifestyle.

Zowel b2b, b2c als human2human.

Werkende praktijkmodellen.
Werkende praktijkmodellen.

Oprichter Patrick (@Onlinemarketeer) Petersen is auteur van onder andere de bestellers Handboek Online Marketing en het Handboek Contentstrategie. Dit zijn veelgebruikte marketingboeken die diverse succesvolle klantcases van bureau AtMost in de boeken uitvoerig toelichten.

AtMost produceert eigen lesmateriaal als ook voor beroepsonderwijs.
AtMost produceert eigen lesmateriaal als ook voor beroepsonderwijs.

Why AtMost?

We zijn niet van de bla.., wél van de content, cases en conversie.

Wij zijn niet van de blabla.. We zijn wél van de harde online strategie en de werkend online marketingmix.

Bureau AtMost.
Bureau AtMost.

Wij zijn van het blablabla…Graag delen wij kennis en tactische inzichten, maar overspoelen een klant niet met zaken die niet relevant zijn. In de klantrelatie stellen wij ons als adviseurs, coaches en meedenkers op met en bij de klant.

Cases.
Cases.

Blijven boeien en binden

Omdat ook wij elke dag leren, en ons continu doorontwikkelen, denken wij een klant en organisatie langdurig te kunnen blijven boeien en binden.

Jarenlange ervaring zorgt voor een concrete intake met de klant, het snel schakelen en het snel to the point komen. Online is er geen tijd te verliezen; het is een bewuste mix van bereiken, boeien, betrekken, binden, beleving en het voorzien in de best buy voor uw en onze klant.

AtMost op de beurs.
AtMost op de beurs.

5R

De juiste case – en het resultaat in de vorm van online marketing conversie – bouwen wij op volgens ons eigen 5R-model uit het Handboek Online Marketing, een handboek geschreven door de oprichter van AtMost. Het model wordt in het bedrijfsleven, het beroepsonderwijs en de dagelijkse praktijk van veel online marketeers succesvol ingezet.

Eigen marketingmodellen.
Eigen marketingmodellen.

7 zekerheden van AtMost

Relevantie zorgt voor de juiste content, in het juiste channel (kanaal), in de juiste campagne en gericht op de juiste conversie. Bureau AtMost kent op basis van jarenlange ervaring zeven zekerheden:

  1. AtMost adviseert klanten in hun online aanpak, werkt samen aan een werkbare online marketing tactiek en de resultaatgerichte online strategie, social media en contentmarketing.
  2. AtMost ontwikkelt zélf online oplossingen en schakelt snel bij de uitvoering van campagnes. Door de jarenlange ervaring, kunnen wij altijd relevante succescases tonen.
  3. AtMost ontwerpt online campagnes, zet crossmediale concepten in de markt, focust op zoekmachinemarketing en contentmarketing met lef, zet e-mailmarketing effectief in en biedt diverse professionele dashboards voor het inzien van de resultaten van de sociale media en contentmarketing.
  4. AtMost produceert – met onderdeel AtMost.TV- creatieve contentmarketing campagnes, webvideo’s en meer visuele storytelling. Wij zijn betrokken bij veel digital marketing evenementen en buzzen met beleving. AtMost spreekt en participeert op diverse toonaangevend events en stelt zich als lerende organisatie op.
  5. AtMost zit continu op een scherpe prijs-/product-verhouding en houdt overheadkosten bewust laag.
  6. AtMost kent samenwerkingen met partijen zoals Vormgeven.NL (reclame, print en crossmedia), Educator, portaal Nieuws.Marketing, Emerce, MarketingFacts, Dutchcowboys, Managementboek, Adformatie, Emerce, Beeckestijn Business School, NIMA en AtMost.TV.
  7. Wij zijn proactief en continu in ontwikkeling om u te voorzien van een actuele, digitale oplossing die werkt!

Prijsindicatie AtMost: losse uurprijs vanaf 85,00 euro, exclusief btw.

AtMost.
AtMost.

 

Heeft u nog vragen?

Bel ons op +31(0)10 – 478 20 78, mail op info@atmost.nl, tweet op @AtMostNL of vul hier het contactformulier in. Graag komen wij met u in contact om onze expertise te delen!