Digital en online marketing bureau AtMost geeft graag antwoord op al uw vragen.

Staat de vraag er niet tussen? Stel dan hier uw vraag.

Wat doet bureau AtMost concreet?

AtMost geeft multichannel online marketingadvies gericht op het inzetten van een doelgerichte online marketingmix. De optimalisatie van online uitingen en de online marketing is daarbij vitaal. Vaag? Concreet ontwerpen wij online marketing campagnes, ontwerpen wij een contentstrategie en geven wij uitvoering van de contentmarketing met bijvoorbeeld gebruik van branded content. Ook verzorgen wij social media marketing buzzes en bouwen wij graag aan online concepten, zoals portals of een webTV kanaal. Wij bouwen doelgerichte websites waarin zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, sociale media als middel kan worden ingezet en maken tevens (social) content zoals webTV (zie www.atmost.tv), grote blogs en portals.Middelen, zoals zoekmachinemarketing en e-mailmarketing, horen voor ons standaard in de geboden online mix. Een online marketing bureau dat gerichte online marketing inzet inclusief de nodige productie van online oplossingen.

Kan ik zien wat jullie concreet hebben gedaan qua campagnes, digitale en online marketing oplossingen en overige diensten?

Wij zijn open over onze projecten en klantcase die een succesvol project moet opleveren. Hier is een overzicht (www.atmost.nl/klantcases) te vinden van diverse klantcases. In de boeken van oprichter Patrick Petersen – zoals het Handboek Mobile Marketing en Handboek Online Marketing.

story

Wat is de geschiedenis van bureau AtMost?

De CEO van AtMost is actief sinds 1995. Het bureau is in 2004 opgericht uit een samensmelting van internetbureau CCIC en de ontwerpers van Vormgeven.nl.

Wat is de visie van AtMost bij de uitwerking van een project?

Samen met de wensen van de klant, de eventuele aanwezige verkoop-, communicatie- en marketingdoelen komen wij tot een realistische online aanpak. Met veel inspiratie en niet met te lange en te dure sessies, maar gevatte gesprekken waar het aan AtMost is om de juiste vragen te stellen om de input te kunnen vertalen. Hierin prikkelen wij, luisteren wij veel, delen wij ervaringen en creëren wij samen met de klant een goed gevoel en goede aanloop voor het project.

Hoe gaat AtMost met klanten om?

Wij zijn direct en opbouwend kritisch richting onze klantrelaties in het conceptuele proces dan onze collega’s in het vak. Wij durven mee te denken en aan te vullen op punten als wij denken daarin meer voor de klant te kunnen betekenen. Een verkeerde (online) richting aan het begin heeft aan het einde van de implementatie grote gevolgen. Wij werken met een SPOC; een (1) contactpersoon die alle technische, website en online marketing vragen op snelheid kan beantwoorden.

Voor wie heeft AtMost gewerkt?

Wij mogen werken of hebben gewerkt voor onder andere IKEA, Trendhopper, Hästen, Jensen, Auping, Heijmans vastgoed, Slaapkamercentrum, Rotero groep, HTC, NTI, Beetjehulp.nl, Garantiemakelaars, IAK verzekeringen, Cargo Cab, Nationale-Nederlanden, Delta Lloyd, Educator, Lectric, Appoint, Beeckestijn Business, SNS Reaal/Volksbank, Rijkswaterstaat, Peachtree drink, NCOI, Kluwer-Adformatie, Speakers Academy, Blauwhoed, Pearson Education, LearnIT, Gemeente Den Haag en Gemeente Zuidplas.

Voor wie heeft AtMostTV web-tv en streaming content geleverd?

AtMostTV – een onderdeel van AtMost – heeft sinds 2003 instructie-, event-, promotie- en algemene webvideo’s gemaakt voor onder andere Beetjehulp.nl makelaars, Beeckestijn Business Opleidingen, Rijkswaterstaat, PicNic Event, The Next Web, Bouwfonds Ontwikkeling, Heijmans vastgoed, Philips Consumer Lifestyle, Delta Lloyd verzekeringen, MTV Networks, Garantiemakelaars, Emerce, Kluwer-Adformatie en Blauwhoed zijn enkele van onze klante en projecten. Een volledig overzicht is terug te vinden op www.AtMost.tv

Wat doen jullie zelf met sociale media?

Het sterke sociale media marketing platform Nieuws.Social is onderdeel van AtMost en kent meer dan 10.000 unieke bezoekers per dag. Medewerkers bloggen, tweeten en facebooken dagelijks. Het bedrijfsmatig gebruik en in de inzet van sociale media – door AtMost -gaat terug tot 2006. Inmiddels weten wij goed wat wel werkt en wat niet. Wij zetten op een online oplossing niet blind sociale media in ‘ omdat het zo een leuke trend is’. Het gebeurt met beleid en op basis van veel ervaring in termen van conversie en (merk)effect. Naast de productie en het beheer van eigenweblogs en platforms spreekt oprichter Patrick Petersen regelmatig over ontwikkeling binnen de online marketing zoals sociale media binnen een werkende online marketing mix. Tevens is hij postHBO en postDOC docent Sociale Media, Contentmarketing, Online strategie en Mobiele Marketing.

rtlzedu2

Wat is de link tussen het Handboek Online Marketing en bureau AtMost?

Een van de oprichters van bureau AtMost heeft onder andere het Handboek Online Marketing geschreven. Het Handboek Online Marketing beschrijft aan de hand van relevante cases van bureau AtMost wat een aanpak in online marketing zou kunnen zijn. De bestseller wordt in het (post-)hbo onderwijs gebruikt en heeft aan de top gestaan van de managementboeken in Nederland.

Wat doet AtMost met workshops, sessies en bijscholing?

AtMost kent als onderdeel voor korte sessies, workshops en trainingen Educator.nl.Daarnaast verzorgt de oprichter Patrick Petersen – via bijvoorbeeld Speakers Academy – maatwerk lezingen.

IMG_5617

Waarin bouwt AtMost technisch gezien?

AtMost is een digitaal en online marketing bureau en kan zelf produceren indien de opdrachtgever dit wenst. AtMost bouwt/ programmeert in onder andere HTML, HTML5, CSS, JavaScript, XHTML/ XML, XSLT, ActionScript, PHP, JSP, CFML, ASP.net, MySQL, MS SQL op veelal UNIX machines en bij gebruik van Microsoft (script)talen natuurlijk op MS Windows-machines. Bij de kern van klanten programmeren wij in PHP en ASP.net met bijbehorende databases.

Hoe berekenen jullie de vergoedingen?

Wij maken veelal een all-in prijs waar het advies, eventuele training of sessie en de oplevering van het concept, projectmanagement en content in zit. Prijsindicatie AtMost: losse uurprijs: 85 euro per uur. Stel eventueel uw specifieke vraag via ons invulformulier. Klik hier voor het formulier.

Wat zijn de contact- en KVK-gegevens van AtMost?

Bezoekadressen: Puntegale 17 – unit 419 b.c., 3024 EB te Rotterdam en Essenbaan 65 te Capelle aan den IJssel

Centrale postadres: AtMost.nl, Postbus 42558, 3006 DB Rotterdam

Telefoon: 
+3110 478 20 78

Mail: info@atmost.nl

@AtMostNL op Twitter als ook @AtmostTV

Ons LinkedIn bedrijfspagina kunt u hier vinden.

Kamer van Koophandel Rotterdam en omstreken: 24 28 17 16

Ons btw-id: nl001977236B84

Rekeningnummer: BIC: INGBNL2A    IBAN-NL40INGB0007911396

Handelsnamen: CC Internet & Communicatie, AtMost, Educator en A Class Books