De jury van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024 heeft de genomineerden bekend gemaakt. Het Handboek.AI van AtMost samen met Van Duuren uitgevers, is een van de genomineerden die de finale heeft bereikt.
Dat zijn:
- Bart de Leeuw & Mieke Fonck – Empathie werkt \
- Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard & Chris Van Gils – Do Tell
- Jean-Pierre Thomassen & Eric de Haan – Customer Experience: van cult naar cultuur
- Marjolijn Meynen & Ed Stibbe – Duurzame verleiding
- Patrick Petersen – Handboek AI voor marketing en groei
- Peter Snoeckx – De Retentie-economie
- Patrick van Thiel – Met de stroming mee
Over het Handboek.AI
“Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!”
Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek Handboek AI draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie. Het praktische boek focust op het “wat” en “hoe”: hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien.
Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai
Focus op “wat” en “hoe”, kortom een praktijkgericht boek
AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie.