AtMost is docent en trainer bij Beeckestijn Business School op gebied van contentstrategie, social media marketing, contentcreatie, de online marketing strategie en de mixed reality.

Het niveau is post-hbo en bij het afstuderen tevens post-doc. In de lessen komen cases van bureau AtMost langs net als modellen uit het Handboek Online Marketing en het Handboek ContentStrategie.

PROGRAMMA

De opleiding Content Marketing & Cross Media geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met content marketing en crossmedia en bestaat uit de volgende onderdelen:

  • 9 colleges
  • Casedag
  • Werken aan je eigen actieplan

COLLEGES

Module 1 – Strategie en planning

  • Introductie Cross Media & Content Marketing en uitleg actieplan
  • Persona ontwikkeling
  • Customer journeys en experience
  • Contentstrategie

Module 2 – Content creatie en management 

  • Contentformats en -tactieken
  • Crossmediale storytelling

Module 3 – Meten & organisatie 

  • Het inrichten en beheren van programma’s
  • Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
  • Organisatie, implementatie & werkcollege

Wil je de uitgebreide collegebeschrijvingen ontvangen? Download de brochure met daarbij een uitgebreide uitleg van alle colleges, onderwerpen en leerdoelen.

CONTENT MARKETING CASE DAG

  • Je werkt in groepsverband aan een relevante Harvard Business praktijkcase.
  • Onder begeleiding van de docent leer je de theorie toe te passen in de praktijk en ontwikkel je een content marketingplan voor de betreffende case.
  • Je leert van elkaar en bouwt aan je netwerk.
  • Aan het eind van de dag presenteer je de resultaten aan de andere groepen en de docent.

WERK AAN JE EIGEN ACTIEPLAN

  • Je schrijft je eigen crossmediale content marketing actieplan voor jouw organisatie of opdrachtgever
  • Je wordt hierin gecoacht door je kerndocent
  • Je sluit de opleiding af met een eindgesprek waarin je je actieplan toelicht
  • Na afloop van het gesprek hoor je direct of je geslaagd bent

​​Heb je op dit moment al vragen over het schrijven van je actieplan, bijvoorbeeld omdat je geen opdrachtgever hebt? Aarzel dan niet om even contact met ons op te nemen voor meer informatie.

FACULTATIEVE COLLEGES

  • B2B in digital marketing
  • Marketing & klantdata: wat mag wel en niet?

Je bepaalt zelf of je de facultatieve colleges wilt bijwonen. Een facultatief college duurt 2 uur en vindt overdag plaats op onze locatie in Leusden.

OPTIONELE MODULE

Het is mogelijk om bij deze opleiding de extra module Online Communicatie in de publieke sector te volgen. In 1 dag leer je meer over online communicatie en social media in de publieke sector en non profit organisaties. Bij de overheid en publieke instellingen werken online media en communicatie anders dan in het bedrijfsleven. Er liggen veel kansen maar regels t.a.v. privacy, beveiliging en vertrouwen zijn strenger en de politiek kijkt nauwlettend mee. Lees meer over de module online communicatie in de publieke sector
Lees meer over de module Online Communicatie in de publieke sector»