Oprichter van digital en online marketing bureau AtMost, Patrick Petersen, is een ervaren ondernemer, spreker en docent aan onder andere de Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib, De ondernemer combineert ‘lachen en leren’ in zijn inspirerende optredens. Hij is senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur.
Hij studeerde af op diverse eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties in de praktijk mocht brengen. Bureau AtMost heeft digitale transformatie opdrachten mogen verzorgen voor Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht.
Succes met #coronamarketing door digitale transformatie
Het coronatijdperk beïnvloedt ons bestaan, ons ondernemen en ook de marketing en communicatie van onze producten en diensten. We doen een stap terug met focus op onze reële economie, maar de kansen dienen zich aan als wij zo snel mogelijk drie stappen vooruit te zetten. Het zijn succesvolle stappen in een versnelde manier van digitale transformatie.
Klantcontact
Het klantcontact is en blijft anders; het aantal digitale ‘touchpoints’ stijgt en consumentenbestedingen verschuiven. YouTube-marketing is een must in elke marketingmix en ook de andere sociale media stijgen in bereik en betrokkenheid. En dit geeft vooral nieuwe kans in nieuw klantcontact.
Online en digital doen wij immers veel gerichter onze inkopen.
Messengers, goede contenymarketing en het professioneel inzetten van sociale media marketing, zijn onder andere de nieuwe peilers van een nieuwe economie waar de digitale transformatie in stroomversnelling raakt.