
Bureau AtMost gaat alweer naar deel 9 van de Evergreen en besteller Handboek Online Marketing. Het boek is niet alleen standaardwerk op de betere (business) hbo’s maar kent ook een brede acceptatie binnen marketingafdelingen in het bedrijfsleven in Nederland en België. Met deel 9 in zicht is het HOM wereldwijd het langstlopende boek over strategische online marketing.
Naast de evergreenstatus (jarenlange besteller) kent het hybride onderwijs- en managementboek per 2025 inmiddels een archief van en met 25.000 bijlagen, zoals onderzoeken, cases en trends.

Over het boek
De achtste editie van het Handboek Online Marketing is volledig herschreven en behoort tot de meest complete, gestructureerde en praktische management- en studieboeken van dit moment. HOM8 biedt niet alleen actuele inzichten, maar vertaalt deze direct naar de praktijk met duizenden bijlagen, cases, tools en templates.
Van influencermarketing en contentengagement tot de kansen van het metaverse: dit kleurrijke, crossmediale handboek geeft je de kennis én de middelen om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Dankzij meer dan 25000 extra digitale bijlagen op de ondersteunende portal, wordt #HOM8 meer dan een boek – het is een leerervaring en marketingbeleving in één.
Met handige stappenplannen, nieuwe cases, actuele expertvisies en praktische modellen helpt HOM8 je om te scoren met een moderne strategische marketingmix.
Wat experts zeggen over HOM8:
-
“Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek laat zien hoe social, content en mobile volwassen worden en toepasbaar zijn in elke organisatie. Disruptie krijgt hier écht vorm.” – Prof. dr. Henry Robben, Nyenrode Business Universiteit
-
“Het Handboek Online Marketing neemt je mee in nieuwe werelden en laat zien hoe marketing en communicatie zich succesvol transformeren.” – Drs. Hans Molenaar, Beeckestijn Business School
-
“Het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen glashelder uitlegt.” – Igor Beuker, spreker en host digital transformatie
-
“Eindelijk een digital marketingboek dat óók de disruptie in retail en het veranderend koopgedrag behandelt!” – Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van Kijken, kijken… anders kopen
