AtMost lanceert Boeken.Marketing shop: Online conversie door contentmarketing

AtMost lanceert samen met computerboeken.eu het ambitieuze platform Boeken.Marketing. Het is een shop met gebruikte en ook opvallende boeken die iets zeggen over ICT, communicatie en marketing. De shop wordt ondersteund met een online display campagne, veel contentmarketing en gerichte zoekmachinemarketing.

Boeken.Marketing
Boeken.Marketing

“De shop is vooral usable en goed vindbaar. Scannen, klikken en bestellen. De shop is overzichtelijk en clean.”

Dit betreft een quote van design director Marc Johannes.

Contentmarketing en zoekmachinemarketing

Subtiele contentmarketing heeft direct een link – en effect – op de zoekmachinemarketing. Voor de tweedehands boekenshop Boeken.Marketing harde contentmarketing uitgevoerd voor topposities in de zoekmachines.

De vraagstelling die hoort bij de online marketing case bij deze webshop:

“CREËER een goed vindbare shop/portal voor gebruikte boeken met eenvoudige CMS en CRM systemen en promotie door middel van bloggen, vloggen en curated content.”

Geleverde online marketing diensten:

  • interaction design optimalisatie
  • weboptimalisatie
  • conversiepaden optimaliseren
  • contentmarketing
  • bloggen en vloggen
  • online advertsing
  • branded content
  • zoekmachinemarketing

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: