AtMost lanceert Boeken.Marketing shop: Online conversie door contentmarketing

Boeken.Marketing
Boeken.Marketing

AtMost lanceert in samenwerking met Computerboeken.eu het nieuwe platform Boeken.Marketing. Dit initiatief is opgezet als een gespecialiseerde webshop met een aanbod van gebruikte én opvallende boeken op het gebied van ICT, communicatie en marketing.

De lancering wordt ondersteund door een gerichte online strategie, waaronder een displaycampagne, intensieve contentmarketing en zoekmachinemarketing. Boeken.Marketing wil zich positioneren als een inspirerende en inhoudelijke boekenshop voor professionals en geïnteresseerden in de digitale sector.

“De shop is vooral usable en goed vindbaar. Scannen, klikken en bestellen. De shop is overzichtelijk en clean.”

Dit betreft een quote van design director Marc Johannes.

Contentmarketing en zoekmachinemarketing

Subtiele contentmarketing heeft direct een link – en effect – op de zoekmachinemarketing. Voor de tweedehands boekenshop Boeken.Marketing harde contentmarketing uitgevoerd voor topposities in de zoekmachines.

De vraagstelling die hoort bij de online marketing case bij deze webshop:

“CREËER een goed vindbare shop/portal voor gebruikte boeken met eenvoudige CMS en CRM systemen en promotie door middel van bloggen, vloggen en curated content.”

Geleverde online marketing diensten:

  • interaction design optimalisatie;
  • weboptimalisatie;
  • conversiepaden optimaliseren;
  • contentmarketing;
  • bloggen en vloggen;
  • online advertsing;
  • branded content;
  • zoekmachinemarketing.