AtMost maakt educatief materiaal en meer contentmarketing voor Pearson Education

AtMost heeft educatief materiaal – als ook een papieren boek – geproduceerd voor Pearson Education. Pearson is de grootste uitgever ter wereld. In dit geval gaat het om leerzame onderwerpen zoals het verhogen de touchpoints op websites als ook het databasegestuurd maken van (persoonlijke) content. 

 

Formulieren maken een website interactief. Behalve een goede vormgeving van de
juiste informatie is het noodzakelijk interactieve onderdelen op de website te implementeren. Elke professionele website zal minstens één interactief onderdeel moeten
omvatten. Interactieve formulieren worden ook weleens Rich Internet Applications genoemd.
Interactie met de bezoeker van uw website is mogelijk via:

  • een game, waarbij gebruikers na het spelen van het spel hun gegevens invoeren;
  • een aanvraagformulier, waarbij de gebruiker informatie kan aanvragen;
  • een reactieformulier, waarbij de bezoeker een reactie kwijt kan over de geboden
    inhoud;
  • een forum, waar verschillende bezoekers samen online een discussie voeren;
  • een inschrijvingsformulier, voor het ontvangen van een e-mailnieuwsbrief;
  • een optie voor het downloaden van bestanden, formulieren, proefproducten enzovoort;
  • een trainingsaanvraag, waarbij de bezoeker aangeeft welke training hij wil volgen.


Deze mogelijkheden maken een interactief formulier tot een van de meest belangrijke
onderdelen van een website en verhogen het klantcontact.

 

 

 

 

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: