AtMost maakt met innovatief marketingplatform visiedocument ‘Toekomst van Marketing’

AtMost en PIM.
AtMost en PIM.

AtMost maakt samen met innovatief marketingplatform PIM en samen met ervaren Cx-tech-marketingexperts zoals Klaske Kruk Steven Van Belleghem Wim Vermeulen Charelle Akihary en Rowdy van den Nieuwenhuizen een buzzing visiedocument. Klik hier voor de download!

Hoe duurzaamheid en AI marketing teams en organisaties transformeren om impact te vergroten

Een visie over de impact van onder andere AI, duurzaamheidsbeleid, moderne marketingteams en natuurlijk de toekomstige marketinginzet voor en met Irma Bollen MBA van het Marketingplatform PIM – Platform Innovatie Marketing (PIM).

De toekomst van marketing.
De toekomst van marketing.

In een tijd waarin technologieën razendsnel evolueren en consumenten hun gedrag voortdurend aanpassen, belicht PIM de cruciale rol van marketingteams bij het navigeren door deze complexe veranderingen. Het visiedocument biedt diepgaande inzichten en praktische aanbevelingen om marketingstrategieën te versterken en te vernieuwen, met een sterke focus op AI en duurzaamheid. Het visiedocument is geschreven door Irma Bollen, ervaren marketingprofessional en bestuurslid van PIM. Ze kreeg ondersteuning en waardevolle input van vier vooraanstaande experts: Klaske Kruk, Wim Vermeulen, Steven van Belleghem en Patrick Petersen. Samen hebben ze hun inzichten en expertise gebundeld om dit inspirerende en onderbouwde document te creëren.
Charelle Akihary, voorzitter PIM: “Sinds vorig jaar zet PIM sterk in op nieuwe initiatieven die interactie binnen onze unieke marketingcommunity vergroten. Met kennis, gedrevenheid en inspiratie willen we marketeers en organisaties helpen om echt in beweging te komen. Binnen het marketingvak gebeurt er veel op het gebied van technologie en duurzaamheid, maar we merken dat marketeers nog strugglen met het pakken van hun rol op dit gebied. Er is genoeg interesse in dit onderwerp, dat is een mooi begin. Maar wat kun en wat moet je er als marketingafdeling mee en waar begin je? PIM wil met dit visiestuk, een nieuw initiatief, marketeers en organisaties richting geven. Met goede literatuur, adviezen van experts en visie van bestuursleden van PIM gaat het iedere lezer helpen om maatschappelijke impact aan te jagen binnen hun organisaties. Let’s get started!”

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: