AtMost presenteert de frisse, jonge, crossmediale uitgeverij A Class Books. Een nieuwe uitgever die is ontstaan uit profs die reeds sinds 1999 boeken uitgeven en verantwoordelijk zijn voor meerdere bestseller.
Het is een modern uitgever die zich toelegt op marketing- en managementboeken in moderne jasjes voor een moderne, crosschannel lezer en consument.
Lancering eerste boek door Henkjan Smits
De lancering van het eerste boek was tijdens Adfo Live in Amsterdam. Ooit jurylid in het programma Idols, Henkjan Smits, reikte de eerste druk van het Engaging Content boek uit.
AtMost doet de crossmediale campagne en contentstrategie ter promotie van het boek. Praktisch, gevat, vol experts en allen met een crossmediale aanpak. In 2020 is het derde deel en de zevende druk van de pers gerold.
De eerste fysieke release (op papier) is het boek Engaging Content.
De vraagstelling:
“Lancering een moderne, crossmediale (digitale) uitgever die vanaf de eerste release rendabel is en marktconform diensten aanbiedt.”
Feiten en resultaten:
- A Class Books is door AtMost opgericht, de betrokken experts geven reeds sinds 1999 boeken uit.
- Onderdeel van AtMost en Educator.nl.
- Samenwerkingen met onder andere Customertalk, Beeckestijn Business School, Adfo Groep, MarketingTribune.nl, Dutchcowboys, Centraal Boekhuis, Managementboek.nl en diverse events.
- Het eerste boek heeft de top 50 van managementboeken bereikt.
- Werkt onder andere samen met boeken.marketing webshop.
- Eerste release van A Class Books was direct redactietip op Managementboek.nl.
- Reviews zijn gemiddeld 4,5 uit 5 sterren.
- Per februari 2016 uitverkocht, inmiddels kent het boek drie delen.