IMG_2244

AtMost presenteert de frisse, jonge, crossmediale uitgeverij A Class Books. Een nieuwe uitgever die is ontstaan uit profs die reeds sinds 1999 boeken uitgeven en verantwoordelijk zijn voor meerdere bestseller. Het is een modern uitgever die zich toelegt op marketing- en managementboeken in moderne jasjes voor een moderne, crosschannel lezer en consument.

Lancering eerste boek door Henkjan Smits

De lancering van het eerste boek was tijdens Adfo Live in Amsterdam. Henkjan Smits reikte het Engaging Content boek uit.  AtMost doet de crossmediale campagne en contentstrategie ter promotie van het boek. Praktisch, gevat, vol experts en allen met een crossmediale aanpak.

UPDATE: Het Engaging Content boek is reeds toe aan deel 3

De eerste fysieke release (op papier) is het boek Engaging Content.

11703416_10207937757664505_4876875401879235227_o

 

De vraagstelling:

Lancering een moderne, crossmediale (digitale) uitgever die vanaf de eerste release rendabel is en marktconform diensten aanbiedt.

  IMG_2238 IMG_2761

Feiten en resultaten:

  • A Class Books is door AtMost opgericht, de betrokken experts geven reeds sinds 1999 boeken uit.
  • Onderdeel van AtMost en Educator.l
  • Samenwerkingen met onder andere Customertalk, Beeckestijn Business School, Adfo Groep, MarketingTribune.nl, Dutchcowboys, Centraal Boekhuis, Managementboek.nl en diverse events.
  • Het eerste boek heeft de top 50 van managementboeken bereikt.
  • Werkt onder andere samen met boeken.marketing webshop.
  • Eerste release van A Class Books was direct redactietip op Managementboek.nl.
  • Reviews zijn gemiddeld 4,5 uit 5 sterren.
  • Per februari 2016 uitverkocht, inmiddels kent het boek drie delen.

tip