AtMost spreekt op de ImpactFair samen met Community Z over AI, social en gen-z

Vrijdag 5 april 2024 spreekt Patrick Petersen in Sprekerspitt 3 (redacteur Nieuws.Marketing) op @impactfair over Gen Z, Social AI en Social Business.  Petersen is onderzoeker, docent en auteur op dit leergebied.

De Impact Fair vindt plaats op 4, 5 en 6 april in de Jaarbeurs Utrecht en is bedoeld voor bedrijven, goede doelen, professionals, studenten en iedereen die meer maatschappelijke impact wil maken. Elke dag heeft een ander programma. Donderdag 4 april is de B2B-dag, speciaal voor goede doelen, bedrijven en ZZP’ers, met als thema ‘samen sta je sterker’. Het biedt je de kans om te netwerken, best practices te ontdekken, samenwerkingen aan te gaan en elkaar te inspireren.

Patrick Petersen RDM MA MSc studeerde aan de Erasmus Universiteit na het afronden van zijn HEAO Communicatie te Utrecht.Hij studeerde in 1998 af op ‘De integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland.’ Petersen heeft tevens een PostDoc afgerond op gebied van Digital Marketing & Leiderschap en studeerde Marketingstrategy en Consumer Behaviour aan de London Business School. De diverse onderzoeken, papers en scripties waren de aanleiding tot het schrijven van diverse moderne marketingboeken. Petersen is de auteur van onder andere de bestsellers Handboek Online Marketing en Handboek Content Strategie. Zijn Handboek Mobile Marketing is genomineerd voor het Managementboek van het Jaar. Petersen is de bedenker van diverse marketingmodellen die sinds 2005 – in onder ander het post-HBO-onderwijs – worden ingezet. Als docent is hij verbonden aan diverse opleidingsinstituten en HBO-opleidingen en de drijvende kracht achter portal SocialMedia.nl. Naast zijn scherpe columns kenmerken de optredens van Patrick Petersen zich door een nuchtere mix van lachen en leren. Naast zijn scherpe columns kenmerken de optredens van Patrick Petersen zich door een nuchtere mix van lachen en leren en is hij interviewer-producent voor AtMost.TV sinds 2004. In 2015 is hij door onderzoeksbureau Meltwater uitgeroepen tot de nummer 1 Contentmarketeer.