Samenwerking AtMostTV met Nieuws.Marketing, MarketingFacts, Emerce en DutchCowboys

Nico Dijkshoorn en AtMostTV.
Nico Dijkshoorn en AtMostTV.

Een frisse AtMostTV campagne op onder andere Nieuws.Marketing die focust op de leerzame, vermakelijke en buzzing video’s en worden in relevante contentformats gegoten.

AtMost maakt dit deze visuele content voor diverse opdrachtgevers met ons onderdeel genaamd AtMostTV. AtMostTV is in 2003 opgericht en was een van de eerste in de markt die soortgelijke vorm van contentmarketing succesvol wist toe te passen.

 

Sinds 2004

Sinds 2004 hebben wij inmiddels 2000 videoproducties voor het web – met opdrachtgevers, zoals Beeckestijn Business School, NN, Delta Lloyd, Helden magazine (zie foto boven), TV Rijnmond en Adformatie – mogen maken en werken AtMost en AtMost.TV nauw samen.

AtMostTV met eigen video-rubriek op Dutch Cowboys:

Daarbij is AtMostTV op een groot aantal platformen te vinden, zoals die van Emerce,  Nieuws.Marketing, MarketingFacts en DutchCowboys (zie boven). Ook RTL Boulevard heeft video’s opgepikt van AtMostTV.

Op DutchCowboys kent AtMostTV de eigen rubriek genaamd ‘DCBoulevard’.

Event-interviews The Net Web:

Interview Gijs Vroom, Emerce.nl:

Interview Rens de Jong, BNR:

Interview bij en voor MTV Mobile:

AtMostTV kent ruim 15 (gast)interviewers en heeft sinds 2003 ruim 2000 webvideo’s geproduceerd.

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: