Een frisse AtMostTV campagne op onder andere Nieuws.Social die focust op de leerzame, vermakelijke en buzzing video’s en worden in relevante contentformats gegoten. AtMost maakt dit soort video’s voor diverse opdrachtgevers met ons onderdeel AtMostTV.
Sinds 2004
Sinds 2004 hebben wij inmiddels 2000 videoproducties voor het web – met opdrachtgevers, zoals Beeckestijn Business School, NN, Delta Lloyd, Helden magazine (zie foto boven), TV Rijnmond en Adformatie – mogen maken en werken AtMost en AtMost.TV nauw samen.
AtMostTV met eigen video-rubriek op Dutch Cowboys:
Daarbij is AtMostTV op een groot aantal platformen te vinden, zoals Emerce.nl, MarketingFacts en Dutch Cowboys (zie boven).
Op Dutch Cowboys kent AtMostTV de eigen rubriek genaamd ‘DCBoulevard’.
Event-interviews The Net Web:
Interview Gijs Vroom, Emerce.nl:
Interview Rens de Jong, BNR:
Interview bij en voor MTV Mobile:
AtMostTV kent ruim 15 (gast)interviewers en heeft sinds 2003 ruim 2000 webvideo’s geproduceerd.