AtMostTV: Virale social media (web)TV en event visual storytelling

AtMostTV: Virale social media (web)TV en event visual storytelling

AtMostTV zorgt voor social media (web)TV en event storytelling voor diverse internationale events, zoals Festivak, MARCOM, The Next Web, MWG en Webwinkelvakdagen.

De vraagstelling:

De creatie van een buzz, trending topic tijdens de events en visueel verslag van alle vertellers van en op het event.

AtMostTV: Virale social media (web)TV en event visual storytelling

Een impressie van onze aanpak:

  • Bepaling content campagnes.
  • Crossmediale aanpak.
  • Gerichte trainingen video en camera.
  • Crossmediale visuele storytelling.
  • Social media marketing en buzzmarketing.
  • Contentmarketing en communitymanagement tijdens de events.
  • Social media analyses tijdens de events.

 

Feiten en resultaten

  • In 60% van de eventvideo’s is trending topic tijdens (en na) het event.
  • Videoproducties en interviews samen met diverse partners van AtMost.TV.
  • Social media buzz via mediapartner met portals, zoals Dutchcowboys, Marketingfacts, SocialMedia.nl en Marketingtribune.nl.