Het vastgoedproject MeystersBuiten.nl voor Heijmans en Blauwhoed vastgoed is online marketing met social media engagement voor luxe wonen.
Wonen en social media-dialogen
Heel luxe wonen in de categorie 400.000 tot ruim 800.000 euro aan de rand van Utrecht in Oog in Al. Na de restyle door AtMost en campagne met duidelijke sociale media-dialogen en -communicatie hebben wij 1200 leads in drie maanden opgehaald.
AtMost.TV registreerde tevreden kopers en koopomgeving. De eigen CMS van AtMost en de CRM maken het systeem gebruiksklaar voor de klanten Heijmans vastgoed, VORM en Blauwhoed.
Crossmediale woonbeleving
Het vastgoedproject in Utrecht, genaamd MeystersBuiten.nl, is voor de ontwikkelaars Heijmans en Blauwhoed vastgoed een grote online marketing uitdaging. Vitaal staat de social media engagement voor luxe wonen. Wonen in de categorie 400.000 tot ruim 800.000 euro aan de rand van Utrecht in Oog in Al. Na de restyle door AtMost en campagne met duidelijke sociale media-dialogen en -communicatie hebben wij 1200 leads in drie maanden opgehaald.
AtMost.TV registreerde tevreden kopers en koopomgeving. De eigen CMS van AtMost en de CRM maken het systeem gebruiksklaar voor de klanten Heijmans vastgoed, VORM en Blauwhoed.