AtMost en Bouwfonds/Rabo vastgoed deden aan toonaangevende social selling onder het motto ‘De hybride beleving van Wonen aan de Gouwe’!
Het project Alblas ‘Heerlijk Wonen aan de Gouwe’ is een prestige project van Bouwfonds/Rabo vastgoed.
De vraagstelling bij deze online marketing strategie:
“Hoe kan online en de locatie marketing bijdragen aan de beleving en locatie-communicatie van Wonen aan de Gouwe in Waddinxveen.”
Een impressie van onze aanpak voor Wonen aan de Gouwe – Bouwfonds/Rabo vastgoed:
- interaction design en portalstrategie
- visual- en webdesign
- volledig online boeksysteem en leadnurture-systeem
- e-mailacties en databasemarketing
- online video marketing in alle fasen van de klantreis
- online evaluatie-systeem en dashboard
- zoekmachinemarketing
- social media marketing implementatie
- contentmarketing en schrijven voor het web
- communitybeheer
- samengewerkt met partnerbureau Vormgeven.NL onder andere banieren, visuals voor beurzen, brochures en huisstijl