Bouwfonds/Rabo vastgoed en social selling: ‘De hybride beleving van Wonen aan de Gouwe’

AtMost en Bouwfonds/Rabo vastgoed deden aan toonaangevende social selling onder het motto ‘De hybride beleving van Wonen aan de Gouwe’!Bouwfonds/Rabo vastgoed en social selling: ‘De hybride beleving van Wonen aan de Gouwe’

Het project Alblas ‘Heerlijk Wonen aan de Gouwe’ is een prestige project van Bouwfonds/Rabo vastgoed.

Bouwfonds/Rabo vastgoed en social selling: ‘De hybride beleving van Wonen aan de Gouwe’

De vraagstelling bij deze online marketing strategie:

“Hoe kan online en de locatie marketing bijdragen aan de beleving en locatie-communicatie van Wonen aan de Gouwe in Waddinxveen.”

 

Bouwfonds/Rabo vastgoed en social selling: ‘De hybride beleving van Wonen aan de Gouwe’

Een impressie van onze aanpak voor Wonen aan de Gouwe – Bouwfonds/Rabo vastgoed:

  • interaction design en portalstrategie
  • visual- en webdesign
  • volledig online boeksysteem en leadnurture-systeem
  • e-mailacties en databasemarketing
  • online video marketing in alle fasen van de klantreis
  • online evaluatie-systeem en dashboard
  • zoekmachinemarketing
  • social media marketing implementatie
  • contentmarketing en schrijven voor het web
  • communitybeheer
    • samengewerkt met partnerbureau Vormgeven.NL  onder andere banieren, visuals voor beurzen, brochures en huisstijl