Het prijswinnende project Hollands Goed wonen bij het Groene Hart is een prestige project van Bouwfonds/Rabo vastgoed.
De vraagstelling:
Hoe kan online en de locatie marketing bijdragen aan de beleving en locatie-communicatie van Hollands Goed wonen Rotterdam-Nesselande.
De online marketing aanpak voor Hollands Goed wonen bij het Groene Hart – Bouwfonds/Rabo vastgoed:
- Interaction design.
- Visual- en webdesign.
- Trainingen en online marketing consult.
- Volledig online boeksysteem.
- E-mailacties.
- Online video marketing met AtMost.TV.
- Online evaluatie-systeem en dashboard.
- Zoekmachinemarketing.
- Social media marketing implementatie.
- Contentmarketing en schrijven voor het web.
- Communitybeheer.
- Samengewerkt met partnerbureau Vormgeven.NL onder andere banieren, visuals voor beurzen, brochures en huisstijl.
Resultaten:
- Recordtempo uitverkocht project (ruim 80 objecten).
- Earned media reach > 1,5 miljoen.
- Social media prijs gehad in 2012 voor het beste vastgoedproject. Binnen drie maanden 3000 leads bereikt en uitverkocht (80 woningen).
- Prijs beste social media marketing vastgoedproject.