Van portal tot social selling: Bouwfonds/Rabo vastgoed ‘Hollands Goed wonen bij het Groene Hart’

atmost_screen_35_hollandsgoedwonen

Het prijswinnende project Hollands Goed wonen bij het Groene Hart is een prestige project van Bouwfonds/Rabo vastgoed.

hollandsgoed_vervolg_web

De vraagstelling:

Hoe kan online en de locatie marketing bijdragen aan de beleving en locatie-communicatie van Hollands Goed wonen Rotterdam-Nesselande.

De online marketing aanpak voor Hollands Goed wonen bij het Groene Hart – Bouwfonds/Rabo vastgoed:

  • Interaction design.
  • Visual- en webdesign.
  • Trainingen en online marketing consult.
  • Volledig online boeksysteem.
  • E-mailacties.
  • Online video marketing met AtMost.TV.
  • Online evaluatie-systeem en dashboard.
  • Zoekmachinemarketing.
  • Social media marketing implementatie.
  • Contentmarketing en schrijven voor het web.
  • Communitybeheer.
  • Samengewerkt met partnerbureau Vormgeven.NL  onder andere banieren, visuals voor beurzen, brochures en huisstijl.

Resultaten:

  • Recordtempo uitverkocht project (ruim 80 objecten).
  • Earned media reach > 1,5 miljoen.
  • Social media prijs gehad in 2012 voor het beste vastgoedproject. Binnen drie maanden 3000 leads bereikt en uitverkocht (80 woningen).
  • Prijs beste social media marketing vastgoedproject.

 

 

 

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: