Bureau AtMost biedt uniek boek over Social Selling met LinkedIn

Social selling boek van AtMost.
Social selling boek van AtMost.

LinkedIn is in een periode van thuiswerken meer dan zomaar een digitaal netwerk. Bureau AtMost lanceert begin 2021 een uniek boek over social selling met LinekdIn. LinkedIn – met ruim 700 miljoen gebruikers wereldwijd – heeft in 2020 op hoog tempo een aantal nieuwe features uitgerold die het leven van een digitaal klantmanager, maar ook persoonlijk ‘social seller’ vergemakkelijken. 

 

Over het social selling boek

Het kleurrijke boek kent een logische opbouw maar vooral handige tips die direct toepasbaar zijn door de handige stappenplannen. De rode draad in het boek is de beoogde klantreis. Van interesse tot lead, van relatie tot ambassadeur.

Bestellen kan hier!

Inhoudsopgave

  1. Social selling methodiek
  2. LinkedIn en de klantreis
  3. Professionele zichtbaarheid
  4. Contentmarketing en vindbaarheid
  5. Engagement
  6. Stories, Open for Business en meer features
  7. Leadgeneratie en adverteren

 

Over de auteur

Auteur Patrick Petersen RDM MA MSc is spreker, docent, trainer, coach, besteller auteur en ondernemer. Petersen is vooral bekend van zijn Handboek Online Marketing en het zeer succesvolle Handboek Social Media Marketing en oprichter van bureau AtMost. 

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: