
Wat doet bureau AtMost concreet?
Kan ik zien wat jullie concreet hebben gedaan qua campagnes, digitale en online marketing oplossingen en overige diensten?
Wat is de geschiedenis van bureau AtMost?
Wat is de visie van AtMost bij de uitwerking van een project?

Hoe gaat AtMost met klanten om?
Wij zijn direct en opbouwend kritisch richting onze klantrelaties in het conceptuele proces dan onze collega’s in het vak. Wij durven mee te denken en aan te vullen op punten als wij denken daarin meer voor de klant te kunnen betekenen. Een verkeerde (online) richting aan het begin heeft aan het einde van de implementatie grote gevolgen. Wij werken met een SPOC; een (1) contactpersoon die alle technische, website en online marketing vragen op snelheid kan beantwoorden.

Voor wie heeft AtMost gewerkt?
Wij mogen werken of hebben gewerkt voor onder andere IKEA, Trendhopper, Hästen, Jensen, Auping, Heijmans vastgoed, Slaapkamercentrum, Rotero groep, NTI/NCOI, Beetjehulp.nl, Garantiemakelaars, IAK verzekeringen, Cargo Cab, Nationale-Nederlanden, Delta Lloyd, Educator, Lectric, Appoint, Beeckestijn Business School, Lectric groep, Gemeente Rotterdam, HTC, SNS Reaal/Volksbank, Rijkswaterstaat, Peachtree drink, NCOI, Kluwer-Adformatie, Speakers Academy, Blauwhoed, Pearson Education, TNT, Overhemden.com, The Next Web, LearnIT, Van Groeningen, Gemeente Den Haag en de Gemeente Zuidplas.

Voor wie heeft AtMostTV web-tv en streaming content geleverd?
AtMostTV – een onderdeel van AtMost – heeft sinds 2003 instructie-, event-, promotie- en algemene webvideo’s gemaakt voor onder andere Beetjehulp.nl makelaars, Beeckestijn Business Opleidingen, Rijkswaterstaat, PicNic Event, The Next Web, Bouwfonds Ontwikkeling, Heijmans vastgoed, Philips Consumer Lifestyle, Delta Lloyd verzekeringen, MTV Networks, Garantiemakelaars, Emerce, Kluwer-Adformatie en Blauwhoed zijn enkele van onze klanten en projecten. Een volledig overzicht is terug te vinden op ons onderdeel AtMost.TV.

Wat doen jullie zelf met sociale media?

Wat is de link tussen het Handboek Online Marketing en bureau AtMost?
Een van de oprichters van bureau AtMost heeft onder andere het Handboek Online Marketing geschreven. Het Handboek Online Marketing beschrijft aan de hand van relevante cases van bureau AtMost wat een aanpak in online marketing zou kunnen zijn. De bestseller wordt in het (post-)hbo-onderwijs gebruikt en heeft aan de top gestaan van de managementboeken in Nederland.
Wat doet AtMost met workshops, sessies en bijscholing?
AtMost kent als onderdeel voor korte sessies, workshops en trainingen Educator.nl. Daarnaast verzorgt de oprichter Patrick Petersen – via bijvoorbeeld Speakers Academy – maatwerk lezingen.

Waarin bouwt AtMost technisch gezien?

Hoe berekenen jullie de vergoedingen?
Wij maken veelal een all-inprijs waar het advies, eventuele training of sessie en de oplevering van het concept, projectmanagement en content in zit. Prijsindicatie AtMost: losse uurprijs: 95 euro per uur (per 1/2025). Stel eventueel uw specifieke vraag via ons invulformulier. Klik hier voor het formulier.

Wat zijn de contact- en KVK-gegevens van AtMost?
- Bezoekadressen: Puntegale 17 – unit 419 b.c., 3024 EB te Rotterdam en Metaalhof 27, Rotterdam.
- Centrale postadres: AtMost.nl, Postbus 42558, 3006 DB te Rotterdam.
- Telefoon: +3110 478 20 78.
- Mail: info@atmost.nl.
- Kamer van Koophandel Rotterdam en omstreken: 24 28 17 16.
- Ons btw-id: nl001977236B84.
- Rekeningnummer: BIC: INGBNL2A ● IBAN-NL40INGB0007911396.
- Handelsnamen: CC Internet & Communicatie, AtMost, Educator en A Class Books.