T-Mobile Nederland wilde van traditionele reclame vooral naar inhoudelijke boodschappen die tevens een brandingimpact kennen. 

De vraagstelling:

Ontwikkel een succesvolle multichannel contentstrategie waarbij de uiteindelijke contentmarketing direct aansluit bij de aanwezige sociale media marketing.

Lange tijd inweken

Contentstrategie + contentmarketing voor T-Mobile Nederland over een periode van ruim vijf jaar.

  • Het begin: AtMost is begonnen met inspiratiesessies gericht op het vergroten van kennis op gebied van contentmarketing en social media marketing.
  • Vervolgens is samen met de afdeling CRM, databasemarketing, social media en social business een richting cq. story gemaakt dat als kader moet dienen voor de operationale contentmarketing.
  • In gerichte teams in een groot aantal contentvormen ontwikkeld.

Geleverde diensten in de operationele fase:

  • contentmarketing
  • visual storytelling
  • strategie sessies
  • blogmarketing
  • platformstrategie
  • ontwikkeling contentstrategie
  • content en zoekmachinemarketing
  • social media marketing
  • engaging content