Ook in 2024 vieren ze de meest impactvolle TikTok-campagnes. Deze campagnes hebben het platform veroverd met creativiteit, authenticiteit en opvallende resultaten. Daarnaast hebben we ook een nieuwe categorie toegevoegd voor de beste bewustwordingscampagnes én voor het eerst doet Nederland mee aan het programma!
De TikTok-community wil dat merken creatief zijn. De TikTok Ad Awards zetten bedrijven in de schijnwerpers die TikTok voorzien van vermakelijke content en goede resultaten behalen. De awards staan open voor het VK, DACH (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland), Frankrijk, Italië, Spanje, Centraal-Europa (Roemenië, Tsjechië, Polen), de Nordics (Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland), Israël en Nederland.
Categorieën Greatest Branding Waar we naar op zoek zijn: Greatest Performance Deze award is voor een opvallende lower funnel-campagne die een innovatieve campagnestrategie en TikTok-creativiteit gebruikte om uitstekende resultaten te behalen. Ook hier gaat het om één enkele campagne. Waar we naar op zoek zijn: Greatest Creative
Waar we naar op zoek zijn: Greatest TikTok
We zijn op zoek naar de campagne die echt heeft ingespeeld op de TikTok-community, creativiteit en trends om vreugde te inspireren en een cultureel moment te creëren. De lokale winnaars van Greatest TikTok komen samen tijdens de Europese Grand Prix om de Greatest TikTok Europe 2024 te kiezen. Prijzen
Data
|