DELTA energie-milieu-water social viral DELTA-game en socialmediamarketing

Voor het Zeeuwse DELTA een viralgame met hoog pac-mangehalte. Een groot succes met 15000 spelers na ruim zes weken draaien. De essentie en het doel van de viral was de promotie van nieuwe online service-gerichte diensten van DELTA.

atmost_screen_43_deltagame

De vraagstelling:

Creëer een viral, toegankelijk spel dat het imago van DELTA benader maak en zorg op een speelse manier voor extra (B2C) leads.

case_delta

Een indruk van onze social virale aanpak:

  • Inhouse programmering en bouw.
  • Socialmediamarketing.
  • Online marketing viral campagne.
  • Afstemming met loopende b2c-campagnes.
  • Databasemarketing (met eigen e-mailmarketingsysteem).
  • Digitale contentmarketing.

Resultaten van deze virale campagne in Zeeland:

  • Ruim 9200 full leads.
  • Trending in de social media (2007 en 2008) met #deltaman en aandacht lokale pers (PZC).
  • Diverse re-runs in ander ‘jasje’ voor een selecie van campagnes/diensten.

 

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: