Voor het Zeeuwse DELTA een viralgame met hoog pac-mangehalte. Een groot succes met 15000 spelers na ruim zes weken draaien. De essentie en het doel van de viral was de promotie van nieuwe online service-gerichte diensten van DELTA.
De vraagstelling:
Creëer een viral, toegankelijk spel dat het imago van DELTA benader maak en zorg op een speelse manier voor extra (B2C) leads.
Een indruk van onze social virale aanpak:
- Inhouse programmering en bouw.
- Socialmediamarketing.
- Online marketing viral campagne.
- Afstemming met loopende b2c-campagnes.
- Databasemarketing (met eigen e-mailmarketingsysteem).
- Digitale contentmarketing.
Resultaten van deze virale campagne in Zeeland:
- Ruim 9200 full leads.
- Trending in de social media (2007 en 2008) met #deltaman en aandacht lokale pers (PZC).
- Diverse re-runs in ander ‘jasje’ voor een selecie van campagnes/diensten.