AtMost realiseert voor DELTA energie een virale game en engagement marketing

Viral.
Viral.

Viral.Voor het Zeeuwse DELTA een viralgame met hoog pac-man gehalte. Een groot succes met 15000 spelers na ruim zes weken draaien.

De essentie en het doel van de viral was de promotie van nieuwe online service-gerichte diensten van DELTA.

De vraagstelling bij deze viral:

Ontwikkel een virale game en portal voor de opvang van B2C leads voor nieuwe DELTA energiediensten.

DELTA pac-man.
DELTA pac-man.

Geleverde online marketing diensten voor DELTA:

  • viral marketing;
  • visual- en webdesign viral game;
  • volledig online spel- en database-leadopvangsysteem;
  • databasemarketing;
  • crossmediale campagne viral game;
  • zoekmachinemarketing;
  • social media marketing (virale buzz);
  • contentmarketing;
  • schrijven voor het web;
  • gamification;
  • samen met partnerbureau Vormgeven.NL de banieren,  visuals, webvertising.

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: