DELTA online strategie, b2b en b2c portals, social en contentmarketing

Voor het Zeeuwse DELTA heeft bureau AtMost een online strategie ontwikkeld maar ook grotendeels uitgevoerd met de interne marcom afdeling.

Daarbij ook de contentmarketing en opzet van de portals, zowel b2b en b2c op gebied van energie, water en milieu voorzien van nieuwe online smoel, vindbaarheid en gemak.

Energiek portal

DELTA in Zeeland is goed in energievoorziening, watervoorziening en milieuopruiming en -zuivering.

Voor de multi-utility company deden wij het projectmanagement om tot één portal te komen met aanbod van diensten.

deltaoverdelta

Tevens de bepaling van de online strategie samen met de klant en de aanbouw van wireframe, informatiepad, structuur en visualisatie van concepten en wireframe tot een site inclusief de inbouw voor zoekmachinemarketing.

deltaoverdelta

Viral om de portal te promoten

Een pac-man (DELTA-man) viral heeft de nieuwe portals gepromoot en voor nieuwe leads gezorgd.

De vraagstelling:

Ontwikkel een B2B en B2C (selfservce) platform – website op basis van de nieuwe, contentdriven huisstijl.

Geleverde online marketing en crossmedia diensten:

  • interaction design crossmediaal
  • online huisstijl – wireframes
  • visual design en visual storytelling
  • online marketingstrategie
  • volledig online boeksysteem
  • online evaluatie-systeem en dashboard
  • trainingen en workshops
  • projectmanagement
  • zoekmachinemarketing
  • usability voor het web
  • contentmarketing
  • contentcreatie voor campagnes in samenwerking met Brandhome