Duingeest is een ambitieus project van vastgoedontwikkelaar Bouwfonds/BPD. Uniek gezien de ligging in Monster en aan de zee en in de duinen en uniek qua online branding en uitstraling. 

Met een diversiteit aan lokaal vindbare content, bouwt AtMost aan een portal vol beleving.

(Afbeelding: BBHD Architechten)

 

 

 

De vraagstelling bij dit online marketing project:

“CREËER een wervend, crossmediale portal vol woonbeleving voor de nieuwe woonwijk in de duinen, daarbij social selling en wervende contentmarketing voor de woningen.

Geleverde online marketing diensten:

  • content marketing en SEO-portalstrategie
  • visual- en webdesign
  • visual storytelling en contentbeheer
  • website usability
  • schrijven voor het web
  • social media marketing en koppelingen
  • SEO (organische zoekmachinemarketing inbouw gericht op local search)
  • AtMostCMS-systeem in aangepaste versie erin (aangepast aan de eigenzinne pagina-opbouw)
  • projectmanagement incompany
  • zoekmachinemarketing met topnoteringen van de woninggerichte keywords
  • online meting en analyses
  • AtMost.TV webvideo’s en social media buzz van de start koop en vastgoedpresentaties
  • programmering (onder andere jQuery, CSS, JS, HTML5, PHP, MySQL)
  • online CRM en e-mailsysteem (AtMostMAIL)