Petersen presenteert de ultieme mix tussen storytelling en gerichtheid op gebied van social selling marketing. Dat doet hij op basis van een praktische cheatsheet.
Over Patrick Petersen
Ervaren docent en ondernemer Patrick Petersen RDM MA MSc is oprichter van bureau AtMost(TV), veelgevraagd internationaal spreker en docent voor onder andere Nyenrode Business Universiteit, Beeckestijn Business School, NIMA en EURib. Hij is bestseller auteur bij Adfo Groep en Van Duuren Media en deed aan de London Business School research op het gebied van digital marketing behaviour en content engagement.
Petersen verzorgt op 6 april 2017 een workshop tijdens de MarketingBreak.
Tijd: 11.15 – 13.00 (ronde 2)
Locatie: Seats2Meet, Utrecht CS
Contact: events@adfogroep.nl | 030 – 275 96 25
Na deze workshop
- Weet je hoe je om moet gaan met het 3C-model van contentstrategie
- Kan je contentmarketing en social media marketing gericht mixen
- Weet je wat storySELLING is
- Kan je scoren met storytelling, social selling en contentmarketing
Voor wie is de workshop?
De workshop is geschikt voor communicatie- en (online) marketingprofessionals, contentmarketeers en socialmediamanagers.