AtMost CASE: Totaal virtuele makelaar met een Beetjehulp.nl (en veel contentmarketing)

AtMost maakte voor de Rotero Groep een totaal virtuele makelaar.Portal Beetjehulp.nl door online marketing bureau AtMost

 Het zoeken naar huizen, het zien van de procedure met de instructievideo’s van AtMost.TV en de eenvoudige flow om een woning te koop te zetten of te kopen is het online concept van een Beetjehulp.nl.

AtMost deed tevens de volledige online campagne en afstemming met de crossmedia zoals TV en radio.

De vraagstelling:

Ontwikkel een crossmediaal portal, aanvullende contentmarketing en visual storytelling met gebruik van social selling voor het nieuwe virtuele concept.

Geleverde online marketing diensten:

  • de volledige bouw van het portal en online backend systeem
  • visual storytelling en videomarketing
  • visual- en webdesign, content marketing social media kanalen
  • volledig online makelaars-systeem
  • content management-systeem en planning
  • online dashboard

  • online campagne
  • virale acties en online games
  • webvertising en banners
  • instructie- en promovideo’s (met AtMost.TV)
  • interne trainingen
  • SEO en SEA zoekmachinemarketing
  • social media marketing, focus op social selling
  • schrijven voor het web
  • programmering (onder andere Oracle, PHP, MySQL
  • samen met partnerbureau Vormgeven.NL de crossmediale afstemming van de campagnes inclusief fotografie en styling

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: