Essendael is een uniek project met unieke woningen in Rhoon vlakbij Rotterdam van Bouwfonds vastgoedontwikkeling. AtMost restylde het crossmediaal project en kwam met een pro-actieve online aanpak gericht op de digitale verkoop door middel van passende contentmarketing en social selling als kern. 

Betere content gericht op elke klantfase, betere online smoel en branded interactie op de social media kanalen plus een portal waar je iets mee kunt als klant en toekomstig bewoner.

De vraagstelling:

CREËER een crossmediale portal vol woonbeleving voor de nieuwe woonwijk in Rhoon, social branding en selling en automated contentmarketing voor de woningen.

Geleverde online marketing diensten:

  • interaction design voor het wervende contentportal
  • website usability en online woonconcept-planner voor de opvang van leads
  • webvideo’s samen met AtMost.TV voor alle fasen van de klantreis

  • concept en online leadmarketing
  • social media marketing en koppelingen contentmarketing automation

  • AtMostCMS-systeem in aangepaste versie erin (aangepast aan de eigenzinne pagina-opbouw) gericht op contentmarketing-automation
  • offline huisstijl met bureau Kieremans Den Haag
  • online meting en analyses

  • AtMost.TV webvideo’s en social media buzz van de start koop en vastgoedpresentaties
  • programmering (onder andere jQuery, CSS, JS, HTML5, PHP, MySQL)
  • online CRM en automated e-mailsysteem (AtMostMAIL)