Functioneel ontwerp, conversiepaden, contentmarketing en webdesign voor DocuDAC

Online marketing bureau AtMost werkt voor DocuDAC.
Online marketing bureau AtMost werkt voor DocuDAC.

Klant DocuDac levert advies en training op het gebied van documentmanagement, hard- en software keuze alsmede outsourcing. AtMost is online-, content- en conversiepartner. 

Ook treedt DocuDac op als Application Service Provider (ASP) aangevuld met een advies- / helpdesk . Een communicatie en service centrum voor de grafische industrie en de klant. Hierbij worden de volgende processen ondersteund door middel van een automatische workflow: creatie, prijsaanvraag, bestelling, accordering, archivering en facturatie.

Wij werken in principe leverancier onafhankelijk maar hebben daarnaast een aantal strategische partnerschappen met grafische toeleveranciers waardoor alle fysieke facetten van documentmanagement van creatie tot druk, distributie en archivering kunnen worden aangeboden.

DocuDac is een nieuwe speler in de markt op het gebied van de documentbeheersing. Beter gezegd een nieuw team want de spelers zelf zijn niet nieuw in hun vakgebied.

 Online Styling en communicatie

De DocuDac-website, bereikbaar onder docudac.nl, zal worden opgebouwd met sjablonen met herkenbare strakke, zakelijke opbouw.  Het logo zal op elke pagina herkenbaar terugkomen. Het kunnen vinden en opzoeken van informatie. Interactie vindt plaats bij:

  • de prijsvergelijker;
  • aanvraag informatie/offerte;
  • try-out Docuflow-demo.

De site dD.nl Zal hoofdzakelijk corporate bedoeld zijn inclusief soft-selling op product-niveau. Bestaande klanten moeten aanverwante diensten vinden. Nieuwe klanten moeten snel een duidelijk beeld kunnen krijgen van dD. Prospects moeten eenvoudig en smooth geworven kunnen worden via de site.

Hoofddoelstelling en leads generator 

  • Helderheid bieden over de Wie, Wat, Waar, Waarom, Hoe.
  • Introductie organisatie en diensten.
  • On line prijsvergelijker specifieke diensten en expertise.

Subdoelstelling

  • prospects werven
  • ondersteunende verkooptool

Propositie, toon, uitstraling en vraagbeantwoording

De propositie van DocuDac en de on line communicatie bevat:

  • ABN AMRO – groene uitstraling
  • Xerox-achtige content en manier van communiceren
  • Aantrekkingskracht op grote ondernemingen
  • Formeel en op management gericht
  • Helder in uitleg, communicatie en teksten
  • Visuele uitleg en illustratie van de processen en document-flow waarbij DocuDac de meerwaarde levert
  • Benadrukking van de meerwaarde van dD visueel en ingeschrift
  • Onafhankelijkheid
  • Vertrouwenwekking bij grotere organisaties door armslag
  • Expertise om vraag en aanbod bij elkaar te brengen

Inspiratie en eerste opzet

Verdere inspiratie: levendig, professioneel, aansprekend

Vooral niet: teveel informatie on line en de klant overspoelen:

Hoofdnavigatie docudac.nl website met doelstellingen

 Organisatie

Informatief, neerzetten organisatie, vertrouwen opwekken. Helderheid. Wie is dD beantwoorden.

  1. Consultancy

Doelstelling:informatief, commerciele,expertise toelichting.

Wat doet dD beantwoorden.

  1. DocuFlow

Kern van dD. Leadgenerator in databases. Productinformatie. Visueel veel uitleg. Klant kan een gratis demo zien/ ontvangen.

  1. Prijsvergelijking/ -aanvraag

Behoefte-opvang van de klant. Interactie met klant. (In)Directe verkoop. dD gaat op zoek naar de juiste dienst/ prijs voor de klant.

  1. FAQ

Beantwoording diensten/ productvragen. Ontkrachting van onduidelijkheid over de meerwaarden van dD en de producten/ diensten die dD levert.

Waarom en hoe omtrent dD beantwoorden.

  1. Contact

Adresgegevens. Telefoon/ fax/ mail, aanspreekpunten. Tevens aanvraag offerte en informatie-aanvraag en leadgenerator. Kwalitatieve gegevens van prospects ontvangen.

Waar zit/ werkt dD beantwoorden.

Ad. A uitwerking

  1. Organisatie

Informatief, neerzetten organisatie, vertrouwen opwekken. Helderheid. Wie is dD beantwoorden.

  • korte teksten over de medewerkers, losse pagina
    • wie is wie en wie doet wat, expertise
  • uitleg wat dD doet, waar staat de organisatie voor, losse pagina

Verder noemen, uitleggen en klantvoordelen benadrukken (=meerwaarde)

  1. Diensten
  • DMS Systeemintegratie, losse pagina
  • ASP, losse pagina
  • Consultancy, losse pagina
  • Wederverkoop, losse pagina
  • Trainingen, losse Pagina

Design en contentmarketing

Veel opsommingen en visuals , eventueel symbolen introduceren voor de diensten en verdere routing op de website.

Ad. B Consultancy: 7 punten

  • Outsourcing, losse pagina
    • Begeleiding van outsourcings- trajecten
    • Quickscan
    • Rendements- en risico analyse
    • Personele bemiddeling (in/outplacement

Alles los uitwerken met opsomming van aanpak en voordelen.

  • document management systeem (dms), losse pagina
  • druk en printwerk, losse pagina
  • postkamer, losse pagina
  • hard- en software, losse pagina

SLA waakhond, losse pagina

  • Optimalisatie processen
  • Proces-, vakkennis als invalshoek
  • Nu vaak alleen op financiele kentallen
  • Internet, losse pagina
    • Databasegestuurde websites
    • Gekoppelde CMS
    • Internetmarketing-tools
    • Front-end koppeling aan back-end apps
    • Hosting op maat

Design

Alles illustreren met voorbeelden van klantbehoeften. Concrete punten en producten aangeven met 7 contentpagina’s:

  1. DocuFlow : hèt product van Docudac

 Kern van dD. Leadgenerator in databases. Productinformatie. Visueel veel uitleg. Klant kan een gratis demo zien/ ontvangen.

  • gratis gebruik maken van.., losse pagina
  • U kunt als klant van grafische producten en/of opleidingen gratis gebuik maken van DocuFlow. De kosten worden namelijk gedragen door de toeleveranciers. ‘Druk op de onderstaande knop om een toegangscode aan te vragen.’
  • algemeen , losse pagina
  • Software ondersteund communicatieplatvorm tussen klant en grafische industrie voor offerte, bestelling, facturatie en file transfer. Hierbij zijn zowel de A-leveranciers als de preferred vendors aangesloten. Het pakket ondersteund o.a. een automatische workflow, accordatie, archivering en editable pdf’s.
  • functionaliteit , 3 losse pagina.
  • Voor een automatische workflow van een document, foto of advertentie in ontwerp, order/bestel, offerte, facturatie, archiverings en productie traject (niet de opmaak zelf, geen boekhoudpakket)
  • Voor offerte en bestelling op het gebied van opleiding, reclame, papier, enveloppen en opmaakwerk
  • Huisstijlbewaking en creeren van een breed draagvlak door configureerbare PDF template met variabele teksten en grafische elementen voor brochure en/of advertentie
  • hergebruik bestaande ontwerpen door archieffunctie (maakt gebruik van metadata)
  • Management Informatie voor kostenbeheersing (wie heeft wat waar besteld en hoe vaak)
  • Automatische Workflow incl. accoordering inter- department/ company (incl logfile)
  • Integratie productie door Jobticket met productiedata en systeeminstellingen
  • Integratie met MIS programmas o.a. dims, drumes van insat, xgram van compri
  • Interfacing naar ERP systemen als JDE, SAP, Baan
  • Optioneel (verzamel) Facturatie automatisch incl. provisie onderaanneming
  • Voor B2C ondersteuning Credit Card betaling:
    • Relatie met leverancier mogelijk (ebid OF handmatig OF automatisch logaritme obv levertijd, aantal etc.).
  • Planning/ projectmanagment van order met status voor verschillende onderdelen proces
    • MIS
  • Per klant eigen user interface (= multi langual mediashops, snel en 1-voudig aan te maken)
  • Sturen van:
    • Opmaak bestanden
    • standaard template met variable teksten en/of grafische elementen (vistiekaartje, advertentie, flyer, brochure) (snel aan te maken)
    • foto’s
  • Kenmerken, losse pagina.
  • Ondersteund alle standaardformats: iptc, quick time, avi, mpeg, mp3, aiff, major graphic formats, ms office.
  • Geen update problemen of licentiekosten klant door gebruik van Client Server oplossing voor internet en intranet.
  • Redundantie webservers voor hoge beschikbaarheid.
  • Redundantie database voor eventuele harde scheiding data per leverancier.
  • Open platvorm: zowel windows als mac.
  • Snel en Lagere doorlooptijd (POD).
  • Maatwerk.
  • Datacommunicatie via FTP dus niet via email.
  • Nederlandstalig (per gebruiker de gewenste taal in te stellen).

 

 

  • ASP Model, Systeemintegratie, maatwerk, losse pagina

 

  • U kunt gebruik maken van de software op onze software, het zogenaamde ASP model. (Application Servive Provider)
  • Voordeel is dat de software van DocuDac blijft en u alleen betaald voor het gebruik ervan.Naarmate u minder gebruik maakt van de software betaald u dan ook minder
  • U kunt de software ook aanschaffen.
  • In beide gevallen leveren wij maatwerk in de verhouding van 20:80 waarbij de basis wordt gevormd door standaard paketten als Mediabase van Digilink en ………..van Insad.
  • Maatwerk vindt u ook in de systeeminterfacs naar ERP systemen zoals JD Edwards, Oracle, Enterprice-One en SAP maar ookde grafische userinterfaces en templates die wij op klantenwens verzorgen.

 

  • servers en dataopslag , losse pagina

 

  • bestellingen, losse pagina

 

  • dtp proces ondersteuning, losse pagina

 

  • helpdesk: grafisch en systeem , losse pagina

 

  • De grafische helpdesk vangt vragen af voor leverancier met betrekking tot:
  • Kwaliteitsbewaking
  • Levertijd bewaking
  • Advies klant
  • De systemhelpdesk is verbonden aan het onderhoudscontracten is voor het beantwoorden van vragen over het gebruik van de software.

 

  • Wederverkoop en A-leveranciers, losse pagina

 

  • Onze software faciliteert samenwerking tussen groepen leveranciers door standaard wederverkoop kortingen en automatische aanbrengprovisies.

 

  • Een brede groep van leveanciers heeft zich bij de DocuDac groep aangesloten wardor wij in staat zijn u snel een prijsvergelijk te geven via deze webssite (button voor sprong naar “prijsvergelijk”)

Design

12 Contentpagina’s met veel opsommingen, korte teksten/ alinea’s en visuele neerzetting en uitleg . DocuFlow triggeren met banners en actiematige opbouw.

  1. Prijsvergelijk/ aanvraagformulier

Via DocuFlow kun u eenvoudig een prijsvergelijk uitvoeren. Dit prijsvergelijk kunt u ook nu starten door ons een aanvaag te sturen van 1 van de volgende producten:

  • Printwerk, losse pagina
  • Drukwerk, losse pagina
  • Branden cd, losse pagina
  • Scannen, losse pagina
  • Plotten, losse pagina
  • vormgeven, , losse pagina
  • Dtp werk uitvoerend, , losse pagina
  • Geavanceerde website opzetten, losse pagina
  • Training en opleiding in pakkettrainingen en maatwerk, losse pagina

Interaction design: AtMost en Vormgeven.nl

Opsomming, commercieel opgesteld invulformulier met keuze. Alles in een database. Validatie van klantgegevens front-end. Back-end beheerssysteem.

9+1 Contentpagina’s.

  1. FAQ, Veelgestelde vragen

Beantwoording diensten/ productvragen. Ontkrachting van onduidelijkheid over de meerwaarden van dD en de producten/ diensten die dD levert.

Waarom en hoe omtrent dD beantwoorden.

1 Losse contentpagina met met opening naar contact-formulier voor interactie:

  • wat is het belang van document management ?
  • email attachment komt verminkt aan
  • advertentie 1-maal opmaken daarna tekst- en grafische variabelen invoegen & huisstijl bewaking
  • tijds- projectregistratie dtp werk
  • bestellingen via 1 punt
  • facturen matchen
  • verzamelfacturen
  • interface naar MIS of ERP
  • via 1 software systeem alle grafische opdrachten met verschillende leveranciers voor print, druk, scan, opleiding, papier, etc.
  • geen goed archiveringssysteem voor orders en/of verschillend print- en drukwerk?
  • u heeft meerdere software paketten voor uw bestellingen

Design

Opsomming. Heldere teksten. Q & A opbouw. Link naar contact.

  1. Contact

Adresgegevens. Telefoon/ fax/ mail, aanspreekpunten. Tevens aanvraag offerte en informatie-aanvraag en leadgenerator. Kwalitatieve gegevens van prospects ontvangen.

Waar zit/ werkt dD beantwoorden.

1 Dynamisch invulformulier met content.

Design

Datagestuurd formulier met beheersysteem voor de replies en vragen.

Interactieve formulieren: klantgegevens in database

Alle klantgegevens worden gemaild naar een @docudac.nl plus invoeging in de database. Een beheersysteem kan de aanvragen on line laten zien plus verwijderen/ printen .  Deze zogenaamde admin is tevens databasegestuurd.

Content Management System DocuDac.nl

De contactpagina’s gaan met een sjabloon de database in. De teksten zijn on line te wijzigen en toe te voegen en via een menu te bedienen.

Diensten en campagne

Database-ontwerp PHP aan MySQL relationeel ontwerp, investering in dD

  • Server: huidige docudac.nl – server is geschikt
  • Ontwerp databasesjaboon,  investering in dD
  • Webediting binnen sjabloon 40 contentpaginas, investering in dD
  • Integratie CMS en beheersysteem: on line teksten aanpassen met 40 contentpagina’s, 40 pagina’s opknippen in de database: investering in dD
  • Aanvraagformulier prijsvergelijker en database-opbouw plus dynamisch mailsjabloon
  • Aanvraagformulier contant en vragen en database-opbouw plus dynamisch mailsjabloon
  • Beheersysteem voor de ontvangen aanvragen/ prijsvergelijkers
    • (GIF) dD Banner DocuFlow door echte ontwerper, zie punt hieronder, investering in dD!
  • Optioneel: zoeksysteem door alle content heen met resultaatpagina en koppeling naar SEO optimalisatie en conversiepaden.
    • Ontwerp en toepassing huisstijl Docudac, diverse logo-tags, z/w full-colour hoge resolutie, overdracht van het ontwerp en de ontworpen huisstijl samen met vormgeven.nl en AtMost.TV.
    • Schrijven en herschrijven korte, heldere on line teksten voor de contentpagina’s
    • Bewerking diagrammen/ banner/ tekeningen/ flows, gebruik van stockfoto’s door samenwerkend designer.  

Uitbouw op basis van medewerking van DocuDac met betrekking tot de structuur, tijdige feedbacks en content.