AtMost heeft Google mogen helpen met de nieuwe augmented reality Google Maps

AtMost heeft Google mogen helpen met de nieuwe augmented reality Google Maps.
AtMost heeft Google mogen helpen met de nieuwe augmented reality Google Maps.

AtMost heeft Google mogen helpen met de nieuwe augmented reality Google Maps, de video’s en trailers zijn al online beschikbaar, de mogelijkheden gaan wij heel heel heel snel ervaren. Medewerkers van AtMost zijn local guide vrijwilligers vergevorderd op hogere levels van gebruik en contentproductie.

AtMost heeft Google mogen helpen met de nieuwe augmented reality Google Maps.
AtMost heeft Google mogen helpen met de nieuwe augmented reality Google Maps.

 

De basis voor het inzicht qua mix van augmented (mixed) reality en de online marketingmix is het boek van bureau AtMost genaam “Handboek – Mobile Customer Experience & Mixed Reality,hoe Augmented en Virtual Reality customer experience omgooien.” Dit boek is release op basis van het promotie-onderzoek door CEO Patrick Petersen van AtMost uitgevoerd voor en aan de London Business School & Finance:

De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing, om de klantreis te verbeteren, is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken brengen ons tot een mixed reality. Digital natives verlangen meer dan zomaar een klantervaring; zij verlangen de ultieme mobile customer experience. Het unieke boek Mobile Customer Experience & Mixed Reality is gebaseerd op onderzoek dat de auteur Patrick Petersen (@Onlinemarketeer) deed aan de London School of Business & Finance. Het crossmediale boek, met voorwoord van drs. Hans Molenaar, kent een begeleidende website en veel visuele bijlagen die ook het boek zélf tot een crossmediale beleving maken. De onderzoeken hebben geleid tot uniek, bruikbaar en succesvol inzicht waarbij de oldskool mobile marketing wordt gemixt met de opkomst van de hernieuwde mobile customer experience waarbij de zogenoemde mixed reality een grote rol gaat spelen. Leer augmented reality en virtual reality inzetten in de nieuwe path to experience die tot betere customer experience en mobile marketingresultaten leiden. Het inspirerende boek kent medewerking van diverse experts en biedt (Nederlandse) cases, onderzoeken, voorbeelden en inzichten uit de praktijk. “De regels en wetten, de modellen en methodieken, de definities en stellingen die ik vroeger tijdens mijn studie doornam, zijn achterhaald. Zo heeft ook de customer centricity een andere realiteit gekregen met de toetreding van belevingstechnieken, zoals augmented reality en virtual reality.” – drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School