Handboek Online Marketing voor Kluwer-Adformatie uitgevers met crossmediale sociale marketing campagne

Oprichter en CEO Patrick Petersen schreef het Handboek Online Marketing in samenwerking met bureau AtMost. Petersen is naast ondernemer teven ervaren docent en strategisch consultant.

Zijn bevindingen, zijn didactief en zijn ervaringen met en bij AtMost heeft hij in het Handboek Online Marketing gestopt. Een uniek boek gezien zijn crossmediale aanpak.

Het boek heeft als eerste marketingboek in Nederland sociale media zoals Twitter en LinkedIn gebruikt om toekomstige lezers te betrekken bij de inhoud, de soort modellen en de cases in het boek.

De vraagstelling bij deze online marketing aanpak:

Schrijf het eerste meest volledige Handboek Online Marketing geschikt voor het beroepsonderwijs en management, gebruik daarbij de ervaring van bureau AtMost bij cases en oefeningen.

Geleverde diensten:

  • printdesign van het boek met Vormgeven.nl
  • visual- en webdesign van de online portal handboekonlinemarketing.nl
  • portalstrategie
  • affiliate en social media strategie
  • redactie voor handboekonlinemarketig.nl
  • video lesmateriaal samen met AtMost.TV
  • contentstrategie
  • social media marketingcampagnes
  • SEO en SEA zoekmachinemarketing
  • social media marketing (nummer 2 en 3 met ‘ online marketing’  van de 500 miljoen resultaten)
  • schrijven voor het web – herschrijving van de trainingsteksten
  • AtMost.TV: video buzzcampagne
  • creatie crossmediale advertising en bannercampagnes
  • planning webvertising en bannercampagne samen met Kluwer-Adformatie

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: