#HOM3 is de totaal herziene @Handboek Online Marketing met de 3.0 strategie van online marketing

Het was een van de zwaarste boeken om te schrijven en vooral herschrijven. De derde versie van het HOM, het Handboek Online Marketing, focust op Online Marketing 3.0 in de brede en diepe zin van het woord.

HOM3_3Dcover_5_dec_2012_v11

  • Dikker handboek met 450 bladzijden, full-colour.
  • Uitgeverij: Adformatie Groep.
  • Voorwoord: Willem Sijthoff, CEO Adformatie Groep.
  • Druk 3 oplage 1: totaal herzien versie verschijning begin januari 2013, met 10 nieuwe cases en expert-cases van onder andere EJ van Bel (bestseller auteur Kloteklanten, Social EDM, docent, spreker), Hans Molenaar (PIM, Marketeer of the Year, Beeckestijn Business School), Erwin Blom (realtime revolutie), Richard Otto (MobileMarketing.nl), Achmea Avero, GJ van der bos (auteur Pinterest for Business), Stephan Fellinger (RTL7, Blogo, SpinAwards oprichter, docent), Boris Veldhuijzen van Zanten, Olaf Molenaar (docent online marketing), Jordie van Rijn (DDMA commissie), TEDxDelft, Herman Couwenbergh (Twittermania) , Wim van der Mark (oprichter IDMK, docent online marketing strategie), Jeroen de Bakker van de awardwinning mobile app Boodschapp.
  • Het #HOM3 is totaal herzien en herschreven met stevige eindredactie.
  • Inclusief 15+ extra praktische strategische marketing-modellen waaronder de Internetscorecard en het Majuritymodel.
  • Zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan.
  • Veel diepte op onder het gebied van analyse en online strategie bepaling, contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing en mobile marketing.
  • ISBN: 9789491560286.

Reserveer hem nu!

 

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: