Op donderdag 23 januari 2014 spreek ik op de #WWV14 over de mix van Storytelling + Content en Conversie. Snel, gevat, soms wat humor maar overduidelijk legt Petersen de link tussen conversie en content uit. Petersen – auteur van bestseller Handboek Content Strategie – is op Twitter bekend als @Onlinemarketeer en is een ADHD 3.0.
Storytelling: veel onzin!
Dat de storytelling daarbij de rode draad is, is inmiddels duidelijk. Toch lijken maar weinig merken en organisaties in staat te zijn hun content te activeren. Veel merken lijken storytelling en contentmarketing onzinnig en traditioneel te vertalen door wederom de content blind te pushen. Pushen zonder engagement, zonder bereik en dus zonder resultaat. What’s your story?
Lokatie en tijd
Petersen spreekt om 14 uur (tevens na deze sessie doet hij een sessie over Social Selling, start 14.45 in de Social Media & M-commerce zaal).
Lokatie: Social Media & M-Commerce zaal op de #WWV14 Webwinkelvakdagen Jaarbeurs te Utrecht.
Hashtag: #wwv14
VOL=VOL Wees op tijd!