Interview over het unieke, hybride, nieuwe Handboek Online Marketing is topstory op EMERCE.nl

Topstory op EMERCE.
Topstory op EMERCE.

Het interview met AtMost over nieuwe Handboek Online Marketing en de Marketing 2021 is topstory op EMERCE.nl. Eind deze zomer presenteerde bureau AtMost alweer de zevende druk van zijn Handboek Online Marketing. Naast auteur is hij bekend als ervaren internationaal spreker, trainer en docent, online marketeer, consultant en digitaal strateeg.

Daarnaast is AtMost oprichter van platform nieuws.marketing en trouwe bijdrager aan de expert roundups op Mediaweb. Ook blogt hij zich helemaal wild voor Dutch CowboysMarketingfactsnieuws.socialThe Next Webonlinemarketeer.tv en dus ook voor Mediaweb. Zelf ken ik hem sinds begin jaren negentig uit de onlinemarketingwereld, waarin we inmiddels allebei al een tijdje meedraaien.

Ik heb hem al een aantal keren zien spreken. Petersen is een ongelooflijk productieve contentmaker en schrijver. Mocht het nog niet duidelijk zijn, Patrick is een drukbezet man en werkt overal graag aan mee.

Ik vroeg me af, wie is Patrick Petersen en kom je met al die activiteiten eigenlijk nog wel aan slapen toe?

“Ik ben geboren ergens rondom het overlijden van Jimi Hendrix en na het verdwijnen van The Doors. Na de uitvinding van het world wide web en de eerste browser rond 1990 geloofde ik al snel in de potentie van het internet. Als kind heb ik veel geprogrammeerd, zelfs meegedaan met programmeerwedstrijden. Achteraf gezien was dat een leuk voorspel voor het latere web.

 

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: