Jensen Bedden international: portal, shop, contentmarketing, social, SEO en crossmedia

Jensen is een topmerk in bedden. Het Noorse luxemerk kan zich in het rijtje van Auping en Hästens scharen. AtMost maakte voor Jensen het webontwerp en alle interaction design eromheen, vervolgens gaven wij invulling aan alle online marketing (gericht op SEO), e-mail en het social media marketing beleid op basis van crossmediale contentmarketing.

Crossmedia

Crossmedia-partnerbedrijf Vormgeven.Nl maakte print-campagnes voor onder andere in tijdschriften en krant zoals Telegraaf. Emailacties en virale video’s brachten kopers de diverse vestigingen in van Jensen.

_8785_1406554150

De vraagstelling bij Jensen Bedden is:

CREËER een inspirerende portalstrategie rondom luxe slaapbeleving, optimaliseer de webshop (en eshops-in-shops), virale contentmarketing en professionele social media marketing.

Geleverde diensten:

  • contentmarketing campagnes
  • visual- en webdesign
  • volledig online boeksysteem
  • e-mailacties
  • online evaluatie-systeem en dashboard
  • online strategie sessies
  • contentbeleid voor zoekmachinemarketing
  • social media marketing (beleid)
  • schrijven voor het web – herschrijving van de trainingsteksten
  • crossmedia uitingen, zoals brochures en in-store uitingen, samen met partnerbureau Vormgeven.NL de banieren, brochure
  • web-video marketing