AtMostTV: Jubilieumeditie marketingtech The Next Web event Amsterdam

Tijdens de feestelijke jubileumeditie van het marketingtech-event presenteert AtMost een exclusief interview met Boris Veldhuijzen van Zanten – ondernemer, host en oprichter van The Next Web (TNW). In dit bijzondere gesprek blikt hij terug op zijn ondernemersreis, de opkomst van TNW als internationaal platform en zijn visie op de toekomst van technologie, media en marketing.

AtMost is sinds het allereerste begin trotse mediapartner van het event en verzorgt sindsdien een reeks hoogwaardige contentmarketingproducties. Van video-interviews en eventverslagen tot branded content en social campagnes: AtMost weet de essentie van het evenement telkens weer scherp en creatief te vertalen naar krachtige content die blijft hangen.

Met deze jubileumeditie wordt niet alleen het succes van het event gevierd, maar ook de blijvende samenwerking tussen TNW en AtMost onderstreept een partnerschap dat innovatie, inhoud en impact samenbrengt.

De wereld ontwikkelt zich razendsnel dankzij technologische vooruitgang, en The Next Web (TNW) weet die trends moeiteloos bij te houden. Dit internationale digitale merk heeft als missie om mensen die gepassioneerd zijn door technologie samen te brengen en te inspireren. Dat doet TNW door middel van hun media, events, en diensten.

Met hun jaarlijkse event in Amsterdam, dat al meer dan tien jaar plaatsvindt, weten ze startups, scale-ups, investeerders, bedrijven en overheden te trekken.

Jaarlijks bezoeken duizenden tech-liefhebbers vanuit de hele wereld dit evenement. Het is dé plek waar ‘serious business’ hand in hand gaat met ‘serious fun’ en waar gezamenlijk wordt gebouwd aan de toekomst van technologie: ‘What’s Next in Tech’. Sinds enkele jaren maakt The Next Web deel uit van de Financial Times-groep, wat de reikwijdte en invloed van hun platform verder versterkt.