AtMostTV: Jubilieumeditie marketingtech The Next Web event Amsterdam

Tijdens de jubileumeditie een exclusief interview met The Next Web founder, host en ondernemer Boris Veldhuijzen van Zanten. AtMost is sinds de start van het marketingtech event mediapartner met de verzorging van een reeks van contentmarketing producties.

 

De wereld ontwikkelt zich razendsnel dankzij technologische vooruitgang, en The Next Web (TNW) weet die trends moeiteloos bij te houden. Dit internationale digitale merk heeft als missie om mensen die gepassioneerd zijn door technologie samen te brengen en te inspireren. Dat doet TNW door middel van hun media, events, en diensten.

Met hun jaarlijkse event in Amsterdam, dat al meer dan tien jaar plaatsvindt, weten ze startups, scale-ups, investeerders, bedrijven en overheden te trekken.

Jaarlijks bezoeken duizenden tech-liefhebbers vanuit de hele wereld dit evenement. Het is dé plek waar ‘serious business’ hand in hand gaat met ‘serious fun’ en waar gezamenlijk wordt gebouwd aan de toekomst van technologie: ‘What’s Next in Tech’. Sinds enkele jaren maakt The Next Web deel uit van de Financial Times-groep, wat de reikwijdte en invloed van hun platform verder versterkt.

 

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: