Keynote op @Festivak 2017 Jaarbeurs over Mixed Reality events en digital marketing

Bron events.nl:

Tijdens Festivak, op 15 en 16 november in de Jaarbeurs Utrecht, zal Patrick Petersen spreken over virtual, augmented en mixed reality en de succesvolle inzet voor digital event marketing en de customer experience.

Events worden steeds crossmedialer. De beleving van de bezoekers is niet alleen in real life, maar wordt bepaald door alle digitale informatie en verwachting die voor, tijdens en na het event crossmediaal worden gecommuniceerd. De beleving – of customer experience – blijft daarbij key, maar wordt wel steeds vaker in een andere jas gegoten. Daarbij is de kritische consument steeds sneller verveeld en blijft het continu innoveren in de eventbeleving van vitaal belang. In deze markante keynote praat spreker Patrick Petersen RDM MA MSc over zijn onderzoek naar de inzet van mixed reality binnen de eventmarketing en customer experience.

Voor meer informatie over Festivak of het lezingenprogramma tijdens Festivak, kijk op www.festivak.nl

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: