AtMost case: social media marketing en b2b social selling voor HTC speedgates

HTC maakt stevige hekken. AtMost verzorgt een reeks van socialmediatrainingen gericht op het vergroten van de engagement als ook de directe social selling met LinkedIn.  HTC werd getriggerd door de boek van AtMost over social selling (b2b). 

Bij HTC Parking & Security begrijpen ze als geen ander dat een sterke eerste indruk essentieel is. Ze zijn experts in het creëren van indrukwekkende toegangen, en dat bewijzen we met onze hoogwaardige Speedgates: innovatieve, snelle en betrouwbare vouwhekken die net zo vooruitstrevend zijn als wij. Al meer dan 25 jaar zijn ze de Europese marktleider in Speedgates en een vertrouwde partner voor onze klanten. Of het nu gaat om de beveiliging van overheidsgebouwen of de toegang tot parkeergarages, ze  leveren op maat gemaakte oplossingen.

Bij HTC werken betekent deel uitmaken van een innovatief team dat altijd streeft naar de nieuwste technologieën en persoonlijke groei. 

HTC parking & security is de Europese marktleider in Xentry Speedgates. Wij ontwikkelen en produceren alles zelf in een high tech productieomgeving. Deze marktleider-positie hebben wij weten te bereiken door de continue inzet van onze R&D-afdeling en de industrieel ontwerpers. Wij hebben dit van oudsher ambachtelijke product doorontwikkeld naar een industriële standaard die voor onze concurrentie niet te evenaren is.

 

Gerelateerde artikelen op AtMost.nl: